Jump to content

De Lama's / Whose Line Is It Anyway? / De Grote Improvisatieshow

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoop stiekem dat oud-Lama's als Jeroen van Koningsbrugge, Ruben Nicolai en Arie Koomen zich toe zullen voegen aan het (misschien wisselende) groepje spelers, zodat het Lama's-gevoel écht terugkeert.

Ja, ik had ook niet echt 'Het lama gevoel'. :puh: Je moet er een beetje aan wennen dat alles anders is. :puh:
  • 5 weken later...
Geplaatst:

Who's line is it anyway is geniaal, Heb haast alle afleveringen gezien ook de spin offs zoals Drew Carey's Green screen show. Veel beter en grappiger dan de Nederlandse variant. Ze kunnen het gewoon niet. Ik had een stukje van de grote improvisatieshow gezien met Britt Dekker en dat was gewoon plaatsvervangende schaamte. :kots:

Geplaatst:

Ja, van Britt Dekker in het algemeen krijg ik al een dergelijke schaamte. Ik vind het ook minder worden, om eerlijk te zijn vind ik alleen de stukjes van Ruben en Thijl ook oprecht grappig.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind De Grote Improvisatieshow ook nog wel genieten hoor. Ik weet niet precies te verwoorden waarom ik toch WLIIA en De Lama's prefereer, misschien is het gewoon omdat ik gewend ben aan dat concept. Ik denk nog steeds dat hele showbiz-sausje en bekende Nederlander-mix, waaronder mijn min-of-meer-naamgenoot Tygo Gernandt die in zijn eentje al de reden is dat ik mijn naam aan niemand vertel, Jamai, Jojanneke en de shots van lachend publiek er steeds doorheen. Daar kan ik niet zo goed tegen, for some reason.

Oftewel, misschien had ik liever gewoon "De Kleine Improvisatieshow" gehad.

Bewerkt: door SpacyColours
Geplaatst:

Agreed Spacy. Het is een beetje te ver over de top. Te groots gemaakt. Teveel poespas er omheen... Vind ik niet chill. Kan er soms hartelijk om lachen, maar geef mij maar de lama's. :(

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Whose Line Is It Anyway? komt ook weer terug! Al is het volgens mij maar voor één seizoen.

Damn wat zijn ze oud geworden... maar ik raad nog steeds elke Lama-fan aan om ook die (oude) Britse en Amerikaanse episodes te gaan kijken!

Ik vind het sowieso al een auto-like dat Aisha Tyler het gaat presenteren, maar dat ligt aan mijn persoonlijke geschiedenis.

Bewerkt: door SpacyColours
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...