Bassie_94 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kan iemand mij helpe..in de glen park word ik steeds neergeschoten :angry: ..heeft iemand tips ??BvD B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Paar tips: 1.Dood degenen die op je schieten. 2.Maak dat je body armor hebt. 3.Neem wat gangmembers mee. Hier de uitleg van de Walktrough: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=RLS_B1 Als je paar van deze dingen doet zullen ze je niet meer doodschieten. Bewerkt: 12 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 1.Maak dat je er zo vlug mogelijk wegkomt.2.Dood degenen die op je schieten. 3.Maak dat je body armor hebt. 4.Rijd met auto,op fiets en op moto kunnen ze je rap neerschieten. 5. Best veel kogels. 6. Het beste is denk ik met hitman, 2 wapens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kan iemand mij helpe..in de glen park word ik steeds neergeschoten :angry: ..heeft iemand tips ??BvD B) Als het goed is heb je nu alle Toreno missies gedaan. Ga naar die ranch van Toreno. Daar zie je 4 wapens: - Vlammenwerper - Rocket Launcher - Hitte Zoekende Rocket Launcher - Minigun Pak de minigun en save. Pak nu weer de minigun en save. Pak nu weer de minigun en save. etc. Doe dit totdat je ong. 3000 minigun kogels hebt. Nu moet het een eitje zijn om de missie te halen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Als het goed is heb je nu alle Toreno missies gedaan. Ga naar die ranch van Toreno. Daar zie je 4 wapens:- Vlammenwerper - Rocket Launcher - Hitte Zoekende Rocket Launcher - Minigun Pak de minigun en save. Pak nu weer de minigun en save. Pak nu weer de minigun en save. etc. Doe dit totdat je ong. 3000 minigun kogels hebt. Nu moet het een eitje zijn om de missie te halen . bedankt.. B) ik had het bijna gehaald..en toen werd sweet ondergereden.. :angry: maarjah..ik doe het nog wel een keer.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.