Jump to content

Mijn nieuwe creatie!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ben weer even aan de slag geweest met PS dit keer weer een betere creatie dus ik post hem wel even kritiek,tips en complimenten altijd welkom ;)

:jl2xdf.png

Geplaatst:

De tekst maakt het voor mij helemaal kapot. De tekst moet je echt zien aan te passen, dat staat niet. Sorry dat ik het zeg maar helaas ik vind het niet geweldig.

Geplaatst:

Oke dan weet ik dat ik ben ook nog geen ''pro photoshoper'' en ik weet eigenlijk niet wat ik anders aan de tekst moet doen want tekst kan je toch niet bewerken?

Geplaatst:

Oke dan weet ik dat ik ben ook nog geen ''pro photoshoper'' en ik weet eigenlijk niet wat ik anders aan de tekst moet doen want tekst kan je toch niet bewerken?

Volgens mij is dat wel degelijk mogelijk, probeer het eens te zoeken op google. Maar je komt er wel, ik daarentegen ben pas waardeloos in PS, ik probeer alleen mijn oordeel te geven. Probeer eens een ander lettertype wat beter bij het algeheel past.

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad, om eerlijk te zijn verpest de tekst het hele plaatje zo'n beetje: het heeft een heel andere stijl. Zodanig dat het mij doet vermoeden dat je het plaatje niet zelf gemaakt hebt, maar dat kan ook gewoon aan mij liggen.

Het plaatje is namelijk (ook al heb ik een hekel aan voetbal) prachtig gemaakt met Photoshop, en de tekst is er nogal cheap ingegooid met Word.

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Inderdaad, om eerlijk te zijn verpest de tekst het hele plaatje zo'n beetje: het heeft een heel andere stijl. Zodanig dat het mij doet vermoeden dat je het plaatje niet zelf gemaakt hebt, maar dat kan ook gewoon aan mij liggen.

Het plaatje is namelijk (ook al heb ik een hekel aan voetbal) prachtig gemaakt met Photoshop, en de tekst is er nogal cheap ingegooid met Word.

[Offtopic]Prachtig gemaakt? Nee hoor alleen ff FCB Texture op zoeken met google en L.Messi render die twee bij elkaar gooien en dan krijg je dit ;)[Offtopic]

EDIT:Ik zal kijken of ik de tekst mooier kan krijgen :)

Geplaatst:

Als je je text tool geselecteerd hebt in Photoshop, heb je op de balk boven aan als het goed is een drop down menu staan met de woorden Crisp, Sharp, Smooth en nog eentje volgens mij. Ik gok dat je tekst op Crisp staat, je moet deze op smooth zetten, dat verhoogt de kwaliteit van de tekst.

Geplaatst:

Als je je text tool geselecteerd hebt in Photoshop, heb je op de balk boven aan als het goed is een drop down menu staan met de woorden Crisp, Sharp, Smooth en nog eentje volgens mij. Ik gok dat je tekst op Crisp staat, je moet deze op smooth zetten, dat verhoogt de kwaliteit van de tekst.

Dit heb ik niet hoor (ik gebruik wel PS elements 8.0)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...