Jump to content

Irritant probleem.


iRico

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een laptop van Packerd Bell eerst was er niets mis mee en toen plots kreeg ik af en toe blauw beeld en dan gaat me laptop opnieuw opstarten sommige dagen heb ik het niet maar bijvoorbeeld vandaag kom ik er bijna niet in omdat hij steeds dat blauwe beeld krijgt met allemaal lettertjes het enige wat ik kon onthouden is dat er wat is met IRQL_ZERO_SYSTEM_SERVICE het kan zijn dat het wat anders was maar dat zeg ik dan later.Weet iemand wat ik hier aan kan doen of kan hij naar de maker?

Alvast bedankt.

Mvg.Rico

Link to comment
Delen op andere websites

Welk besturingssysteem gebruik je? http://pcsupport.abo...t-windows-7.htm

Die link kan je gebruiken om het automatische herstarten bij een BSOD tegen te houden waardoor je wel de tijd hebt een eventuele foto te maken en de foutmelding door te lezen. Dit is echter wel voor Windows 7.

Succes!

Bewerkt: door GloriousDa7
Link to comment
Delen op andere websites

Welk besturingssysteem gebruik je? http://pcsupport.abo...t-windows-7.htm

Die link kan je gebruiken om het automatische herstarten bij een BSOD tegen te houden waardoor je wel de tijd hebt een eventuele foto te maken en de foutmelding door te lezen. Dit is echter wel voor Windows 7.

Succes!

Om allemaal instellingen te doen heb ik dus echt geen zin in.........Ik maak wel foto met me mobiel :puh:

Bewerkt: door Black-GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Welk besturingssysteem gebruik je? http://pcsupport.abo...t-windows-7.htm

Die link kan je gebruiken om het automatische herstarten bij een BSOD tegen te houden waardoor je wel de tijd hebt een eventuele foto te maken en de foutmelding door te lezen. Dit is echter wel voor Windows 7.

Succes!

Om allemaal instellingen te doen heb ik dus echt geen zin in.........

Je wilt het oplossen of niet. Ik kan niks met de info tot nu toe, dus je moet me meer zien te geven of gewoon de instellingen aanpassen en de info doorgeven. Hiermee kan ik dus niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Na is dat ff boffen precies wat ik in beeld krijg steeds staat ook gwn op google

dit zie ik: 1zygcvs.jpg

Logisch dat ik niks kon vinden, want je geeft dan ook een verkeerde foutmelding in je beginpost.

Maar aangezien je al op google hebt gezocht, heb je waarschijnlijk al wat uitgetest niet waar?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...