Jump to content

[WidM] Week 5 - Quatro


Dutchy3010

Recommended Posts

Quatro

We hebben jullie at random ingedeeld in duo's. Die duo's zijn als volgt:

Die Hard & Kloep

thebig & $NeoSyp$

Cabyon & MegaPilot

In die duo's gaan jullie het spel Quatro spelen. De duo's spelen dus niet samen, maar juist tegen elkaar. In plaats van duo spreken we vanaf heden dan ook van een duel.

Het speelveld van Quatro is een vierkant, onderverdeeld in 16 kleinere vierkantjes: 4 x 4. Het startveld vind je onderaan deze post. Bij ieder duel mogen de spelers om de beurt een streepje zetten op een rand van een vierkant. Sluit je met het plaatsen van een streepje een vierkant af, dan krijg je de eventuele prijs die in dat vierkant verborgen zit. Zit er geen prijs in, dan mag je een volgend streepje zetten. Zit er wel een prijs in, dan krijg je die prijs dus en dan gaat de beurt naar de volgende speler. Zo spelen we door totdat alle vierkantjes zijn afgesloten en daarmee is het duel voorbij.

Degene die als eerste een streepje plaatst begint zijn duel en daarna is het om en om, tenzij een deelnemer dus een vierkantje afsluit zonder prijs te pakken. Om duidelijk te maken welk streepje je wilt plaatsen noem je de code van het vierkant en de plek van het streepje. Het streepje linksboven aan de zijkant is bijvoorbeeld Vakje A1, streepje links. Je acties post je gewoon in dit topic.

Als je het streepje dat je wilt plaatsen hebt genoemd, wacht je op een post van de organisatie die het streepje zal plaatsen. Als je met een streepje een vierkantje afsluit, zal de organisatie melden of je een prijs hebt gewonnen en zo ja, welke prijs. Pak je een prijs, dan is daarna de tegenstander aan de beurt. Pak je geen prijs, dan mag je nog een streepje zetten.

Het speelveld:

A B C D

1Q_.pngQ_.pngQ_.pngQ_.pngQ_.png

2Q_.pngQ_.pngQ_.pngQ_.pngQ_.png

3Q_.pngQ_.pngQ_.pngQ_.pngQ_.png

4Q_.pngQ_.pngQ_.pngQ_.pngQ_.png

_Q_.pngQ_.pngQ_.pngQ_.pngQ_.png

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    58

  • PatrickW

    49

  • thebig

    33

  • MegaPilot

    28

Ik wil de prijzen wel delen. 50/50 kunnen we proberen, maar wordt moeilijk als we soms extra streepjes krijgen. Maar ik wil wel bewijzen dat ik het meen door jou het eerste vierkantje te schenken. :) Positief reageren is voldoende, dan zet ik een streepje in het vierkantje dat bijna af is en kan je je eerste eventuele prijs innen(note: we geven elkaar 2 vierkantjes, je hebt geen garantie op een prijs).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...