LCPDFR Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Geplaatst: 19 februari 2013 Hoe kan je op gta 4 op ps 3 een pullover uitvoeren? >>> Door Hanneswasco: Topictitel aangepast: overbodige <<'tjes er uit verwijderd.<<< Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Geplaatst: 19 februari 2013 Wat bedoel je met pullover? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Geplaatst: 19 februari 2013 (bewerkt) Wat bedoel je met pullover? ik denk zoiets maar dan verbeterd: ongeveer rond 3:00 waarschijnlijk met de lcpd mod (of iets met jailbreak (post van niko.bellic)) Bewerkt: 19 februari 2013 door iwantgta5 Reageren
LCPDFR Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2013 autos aan de kant zetten voor verkeersovertredingen Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Geplaatst: 19 februari 2013 (bewerkt) ''Pull over'' betekent dat politieagenten je auto stil willen zetten om één of andere reden. Dus wat bedoel je precies? Wil je politiemissies doen? Of bedoel je misschien een P.I.T. Maneuver? Het beste omschrijf je nog even duidelijk wat je wilt, dan kunnen wij beter antwoord geven Oeps, was eventjes afk en iwantgta5 was me voor. Mijn vraag blijft hetzelfde: wat wil je precies? Heb je een vraag over een mod, of wil je een politiemissie doen? Bewerkt: 19 februari 2013 door Foreigner97 Reageren
niko.bellic Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Geplaatst: 19 februari 2013 Ik heb gezocht. Maar ik ben bang dat dit met jailbreak heeft te maken. Ik weet het niet zeker, verbeter me als het niet zo is. Reageren
LCPDFR Geplaatst: 20 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 ik wil dit kunnen uitvoeren voor een missie Reageren
niko.bellic Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Of bedoel je de standaard vigilante missies? http://nl.wikigta.org/wiki/Vigilante_(GTA_IV) Daarin kun je mensen niet laten stoppen. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Welke missie bedoel je precies? Het is me allemaal nog wat onduidelijk. Reageren
LCPDFR Geplaatst: 20 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 even iets anders hoe vind je namen van burgers om ze in te voeren in de politiecomputer? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 (bewerkt) De namen die in die computer staan maken volgens mij voornamelijk deel uit van de Most Wanted zijmissie ( http://nl.wikigta.or...anted_(GTA_IV ). Je hoeft de namen dus niet zelf in te voeren, maar je vindt ze onder het linkje 'Most Wanted' in de politiecomputer. Mocht je toch een lijst of iets dergelijks willen, in dit filmpje staan ze allemaal. Er zijn ook personen die je om moet brengen tijdens missies, maar die namen zul je doorkrijgen bij de desbetreffende missie. Verder staan Little Jacob en nog een aantal personages uit de verhaallijn in de computer, maar dit is gewoon voor de grap. Bewerkt: 20 februari 2013 door Foreigner97 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.