thebig Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Als Cabyon even veeleisend is, dan moet thebig 6 jokers betalen voor een stomme vrijstelling? Ze weten niet dat ik geen 6 jokers heb, hihi
Die Hard Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Als Cabyon even veeleisend is, dan moet thebig 6 jokers betalen voor een stomme vrijstelling? Ik zou een Vrijstelling niet stom willen noemen.
Die Hard Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Dus thebig, als ik het goed begrijp vind je het goed om jouw Molboekje in te ruilen tegen de Vrijstelling? Als Cabyon het daar ook mee eens is, dan zijn we eruit.
MegaPilot Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Ik zou een Vrijstelling niet stom willen noemen. 6 jokers of een vrijstelling? Ik neem de jokers. Met 3 jokers mag je je test blind invullen.
Die Hard Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 (bewerkt) Ik zou een Vrijstelling niet stom willen noemen. 6 jokers of een vrijstelling? Ik neem de jokers. Met 3 jokers mag je je test blind invullen. Misschien is dat nou juist de reden waarom we op dit moment overeen zijn gekomen over het Molboekje. Maar goed, creëer geen chaos en laat de discussie alsjeblieft over aan thebig, Cabyon en ik. Wij zijn immers degenen die hem te verdelen hebben. Bewerkt: 25 februari 2013 door Die Hard
MegaPilot Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Misschien is dat nou juist de reden waarom we op dit moment overeen zijn gekomen over het Molboekje. Geef je nu net toe dat 6 jokers teveel gevraagd is?
Die Hard Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Misschien is dat nou juist de reden waarom we op dit moment overeen zijn gekomen over het Molboekje. Geef je nu net toe dat 6 jokers teveel gevraagd is? Jazeker!
Die Hard Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Ik ga er nu vandoor. Wat mij betreft gaat de Vrijstelling naar thebig als Cabyon en ik zijn Molboekje in mogen zien. thebig en ik zijn daarmee inmiddels overeen gekomen, alleen Cabyon moet nog even bevestigen dat hij akkoord gaat. Prima samenwerking zo, jongens.
thebig Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Cabyon kan ook iets anders vragen. Ik heb slechts één joker, maar ik kan ook loyaliteit voor de rest van het spel beloven, al is dat natuurlijk niets tastbaars.
Cabyon Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Zouden jullie in ruil voor elk een joker de Vrijstelling aan mij gunnen?
thebig Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Ik denk niet dat Die Hard jokers gaat geven om mij de vrijstelling te gunnen. Wat ik wel kan doen is proberen weer beste molboekje te winnen en deze joker door te geven aan jou én daarbij mijn andere gewonnen joker te geven. Ik kan je natuurlijk niet garanderen dat het lukt.
Cabyon Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Goed. Ik wil die Vrijstelling, en ik heb 2 jokers en een Molboekje in de aanbieding.
thebig Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 (bewerkt) Hopelijk voor jou ziet DH dit nog. Ik wil best een molboekje pakken, maar ik denk niet dat DH daar mee tevreden gaat zijn. Wat als je mij nu eens één joker en een molboekje geeft en ik geef mijn eigen boekje aan Die Hard, als compensatie. Wel, het is eigenlijk te nemen of te laten, voor als dat niet duidelijk zou zijn, tenzij je met een beter voorstel komt. Even voor de duidelijkheid: gaat het over het eigen molboekje of een molboekje dat je hebt gewonnen bij de opdracht? Bewerkt: 25 februari 2013 door thebig
Cabyon Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Geplaatst: 25 februari 2013 Sorry dat ik wat onduidelijk was. Mijn voorstel: ik krijg de Vrijstelling en dan geef ik aan jullie beiden mijn eigen molboekje én aan jullie twee één joker.
Recommended Posts