Jump to content

[WidM] Week 5 - Vlieg, tuig!

Recommended Posts

• Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

65

• thebig

29

• Die Hard

27

• MegaPilot

21

Geplaatst:

[8]

Ik ben zo werken voor een paar uur, dan weten jullie dat.

Ben ik een Nederlander?

[38]

Geplaatst:

[8]

Ik ben zo werken voor een paar uur, dan weten jullie dat.

Ben ik een Nederlander?

[38]

Ja.

Geplaatst:

[7]

Even samenvatten: we zijn een niet-Nederlandse, mannelijke politieker. Dus we hebben nog zowat de hele wereld voor ons open liggen.

Ben ik een Europese politicus?

[18]

Geplaatst:

[7]

Even samenvatten: we zijn een niet-Nederlandse, mannelijke politieker. Dus we hebben nog zowat de hele wereld voor ons open liggen.

Ben ik een Europese politicus?

[18]

Nee.

Geplaatst:

Ok, even vergaderen. We hebben nog 1 vraag voor de '10 vragen'. Het is een Amerikaans Politicus die nu nog actief is. Barrack Obama is natuurlijk het eerste wat in mij opkomt, maar het kan even goed over Mitt Romney gaan. Ik pas dus even mijn 'vraagbeurt' zodat we kunnen vergaderen.

Moeten we het gewoon op Barrack wagen of nog één vraag stellen bv: is het een zwarte politicus, maar dan wel onze 2 punten verliezen.

Een van de twee teams moet voor vanavond er zijn en wij staan er het best voor, dus die 2 punten kunnen we gebruiken.

[21]

Geplaatst:

Barack Obama is te voor de hand liggend als je het mij vraagt. Vorige vraag hadden we ook keizer Nero terwijl keizer Augustus en Julius Caesar wat (naar mijn weten) veel bekender zijn. Ik stel voor dat we het op Mitt Romney wagen, we kunnen die twee punten inderdaad goed gebruiken.

[22]

Geplaatst:

Ik zou voor Barack Obama gaan. Het meest voor de hand liggend, maar in tegendeel tot jouw Jeff, vind ik dat juist heel simpel. Gewoon voor de gast gaan die de hoogste politieke functie in Amerika bekleedt: de president. Beter dan dat we onszelf na zoveel beurten voor de kop slaan en dat het toch Obama blijkt te zijn geweest (stel dat we bijv. Romney deden).

[23]

Geplaatst:

Het lijkt me eerlijk gezegd zeer onwaarschijnlijk dat het Romney zou zijn. Barrack lijkt me het meest logische, maar als we nu gokken, riskeren we geld kwijt te raken. We kunnen nog een gok wagen voor het zwart en dan snel verdergaan voor de resterende 3 punten te verdienen.

Wie weet nemen we bij de 3e persoon weer 2 punten?

[24]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...