Jump to content

Een belangrijke vraag over de gebieden van de Varrio Los Aztecas, de gang van Cesar Vialpando!


Torritor

Recommended Posts

Hoi leden,

Op dit moment zit ik tegen het einde van de verhaallijn aan in GTA: San Andreas en ben ik alle ganggebieden aan het veroveren van de Los Santos Vagos en Ballas in vooral het oosten en zuidwesten van de stad Los Santos. Er is een vrij groot gebied die in handen is van de Varrio Los Aztecas, de gang van Cesar Vialpando. Carl Johnson helpt hem in een missie de 4 ganggebieden van z'n terug te heroveren van de Vagos, maar kan ik de 4 gebieden ook onder controle brengen van m'n eigen gang (Grove Street Families), wanneer dan ook? Ik ben namelijk bang dat Cesar's gang probeert mijn gebieden in te nemen zodra ze hun eigen gebieden weer teruggekregen hebben, terwijl ze juist geen vijanden van m'n gang en dus een bondgenoot zijn van hen. Is er daar überhaupt wel een oplossing voor?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van m'n vraag. :)

Gr. Torritor

Link to comment
Delen op andere websites

Als Cecars gang zijn gebieden terug heeft (dus na die missie, Los Desperados dacht ik), verdwijnt volgens mij de kleur op die gebieden, en zul jij ze niet met kunnen veroveren, en zij jouw gebieden niet meer. Hopelijk beantwoordt dit jouw vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Cecars gang zijn gebieden terug heeft (dus na die missie, Los Desperados dacht ik), verdwijnt volgens mij de kleur op die gebieden, en zul jij ze niet met kunnen veroveren, en zij jouw gebieden niet meer. Hopelijk beantwoordt dit jouw vraag.

Dat is inderdaad het juiste antwoord op mijn vraag. Zelf kan ik 't inmiddels ook al bevestigen omdat ik de missie al gespeeld heb en ze kunnen inderdaad niks doen dan hun eigen gebieden controleren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...