Jump to content

Computer naam verandering!?


iRico

Recommended Posts

Gallo mensen,

Deze computer heb ik van mijn opa gekregen en zijn naam staat erin :/ Me computer heet nu: PIET-PC maar ik heet Rico en ik wil dus ook dat me computer RICO-PC of iets dergelijks heet....Is dit mogelijk op 1 of andere manier?

Alvast bedankt :eten:

Met vriendelijke groetjes,

Rico.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga er vanuit dat je windows 7 gebruikt, aangezien de computernaam. Om de computernaam te veranderen klik je met de rechtermuisknop op computer, en selecteer je eigenschappen. Het op het scherm dat dan verschijnt kies je "Instellingen wijzigen". In het schermpje dat dan verschijnt moet je op "Wijzigen" klikken. Hierna kun je in het venster dat verschijnt de naam aanpassen. Als je dat gedaan hebt kies je "Ok" en moet je de computer opnieuw starten om de naamsverandering compleet te maken.

(alles in Courier New deze tekst: Courier New is tekst die op de schermen verschijnen. Mocht er iets misgaan of niet werken, bericht me dan even.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...