Tommie59 Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Geplaatst: 21 februari 2013 (bewerkt) beste forumleden, ik zoek een manier om de gameplay op de ps3 in hd op te nemen zonder dat dit te veel geld kost en aub nederlandse (webwinkels) Bewerkt: 21 februari 2013 door iwantgta5 Reageren
Kloep Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Geplaatst: 21 februari 2013 Ik heb deze: http://hauppauge.com/site/webstore2/webstore_hdpvr.asp Is een prima ding, neemt mooi op in HD. Maar is wel zoals je ziet prijzig. Andere manieren heb ik geen ervaring mee, maar je hebt wel kaarten die je in je PC kunt doen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 februari 2013 Rapport Geplaatst: 22 februari 2013 Ik heb zelf een aantal maanden geleden een Elgato Game Capture gekocht voor €150. Werkt goed en geeft mooie kwaliteit. Programma wat je daarvoor kunt downloaden (PC+Mac) werkt ook snel en je kunt gemakkelijk opnemen + bewerken. Er zit verder een module in voor het live streamen naar Twitch, ook erg handig. Origineel is hij even duur als die van Kloep, maar goed zoeken en je hebt 'm voor veel minder. Kan via PB wel link sturen. Voorbeeld van filmpje (check even in 1080p): Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.