NickyHendriks Geplaatst: 14 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2013 Neem in ieder geval geen Hitachi of Seagate schijf. Dat zijn gerepareerde schijven die meestal na een halfjaar al de eerste errors geven. Ik heb nooit problemen gehad met beide merken. Heb zelf (al wel een tijd geleden) een Seagate gehad en heb er nooit problemen mee gehad. Reageren
Wrieh Geplaatst: 15 maart 2013 Rapport Geplaatst: 15 maart 2013 Ik werk in een PC-Winkel en geloof me daar word je van beide merken niet vrolijk van Reageren
Woody268 Geplaatst: 15 maart 2013 Rapport Geplaatst: 15 maart 2013 Dat is nou eens raar, ik heb altijd Seagate harde schijven gehad, nooit problemen mee gehad. Reageren
Sublime Geplaatst: 18 maart 2013 Rapport Geplaatst: 18 maart 2013 Al twee jaar 2 seagate schijven gehad. En die schijfjes krijgen wel wat fysiek te voorduren tijdens mn fietsritje. Daarnaast minimaal 40 uur per week aan, en ze werken nog steeds. Dus ook bij mij niet van toepassing. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2013 Daarom. Weet niet waar die info dan op gebasseerd is want als het gerepareerde schijven zouden zijn dan moeten ze dat toch op hun website ook vermelden? Staat niks over op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.