Jump to content

OUYA - Een nieuwe console binnenkort op de markt!


Jacky-2007

Recommended Posts

Even afwachten wat voor games het dalijk te bieden heeft, maar anders zou dit op termijn mijn eerste console wel eens kunnen worden. Indie games vind ik mooi om te spelen en verder valt de prijs ook nog redelijk mee. :puh:

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    4

  • Jacky-2007

    3

  • GrandTheftHaye

    3

  • GuitarGuy666

    1

Ik zie er helemaal niks in! In heb een Android TV stickje waar ik dit allemaal mee kan maar dan wel 50USD goedkoper. @ Hierboven, gewoon de games uit de Play Store lijkt me?

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Als er na een tijdje echte console-games voor gemaakt worden, kan dit een leuke budget-console worden. Nu lijkt het me vooral een doos waarmee je games kan spelen die je tegenwoordig op je smartphone kan spelen, en ik heb niet echt de nood om die thuis voor m'n tv te spelen. Wel leuk dat ze 'm volledig open maken voor development, en door Android kan het inderdaad ook gebruikt worden voor andere handige functies.

Link to comment
Delen op andere websites

LOL! Alsof de Xbox360 S en Playstation 3 Slim te intiem zijn geweest met elkaar en de OUYA geboren is!

Kijk die foto eens, alsof die reuzen naar hun kindje staren. Zogenaamd ze zijn blij en trots op dat kleine rakkertje.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou deze console persoonlijk niet gauw in huis halen ook al kost het niet veel, de games die hier op uit komen ben ik niet de doelgroep voor. Ik ben een ouderwetse hardcore gamer die altijd bij de Xbox en Playstation zal blijven en in de toekomst mischien overstapt naar Steambox. Maar dit is niet wat de hardcoregamer in mijn ogen wil, de controller lijkt mij wel lekker in de hand te liggen aan de foto te zien, ook al is het geen beautycase dat ding.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er grappig uit, maar niks voor mij; dit soort eenvoudige spelletjes speel ik amper (behalve voor een Smartphone Competition ;)). Toch denk ik dat dit best succes zou kunnen hebben, aangezien het toch budget is en niet te moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een goeie concurrent voor de Wii, lekker casual spelletjes voor het hele gezin. Zonder al dat bewegingsgedoe waar ik niet zo van ben; sporten moet je in het echte leven doen, niet halfslachtig in de lucht zwaaien met een controller, maar da's maar slechts mijn mening over de Wii natuurlijk. knipoog.gif

Voor gewoon thuis even tussendoor een spelletje start ik m'n 360 niet op, ik heb er ook amper games voor die je voor "even" spelen aanzet. Het lijkt me inderdaad voor kinderen erg leuk deze, en voor mezelf voor tussendoor.loveit.gif

Enfin, mijn grote uitgave op gamegebied dit jaar is V, en hopelijk een andere 360 aangezien m'n huidige wel zo'n beetje aan het eind van z'n Latijn is inmiddels. Dus ik verwacht niet dat ik deze console dit jaar zal aanschaffen. Maar volgend jaar...knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke console, ik denk dat dit ook een leuke is voor game-opleidingen. Ik ga hem voor 100 euro niet halen, desondanks ik het wel een geinig ding vind. Mocht hij ooit goedkoper worden, dan zal ik er nog eens over nadenken. Ik red het met mijn Android GSM en tablet prima. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...