Jump to content

[tekening] Porsche 911 Targa

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben altijd jaloers op mensen die zo gaaf tekenen kunnen als jij.

Dit dus :-(

Dit is gewoon prachtig, ik wou dat ik ook zo goed kon tekenen.

Kloep, ik denk dat het extra papier is om te testen met het shaden. Hard en zacht op het potlood duwen, klopt? :3

Geplaatst:

Papiertje heeft een paar redenen: ik werkte ten eerste met potloden waar geen hardheid op stond, dus dat was vooral om de hardheid van het potlood te weten. Maar ook om het punt van m'n potlood plat te maken als ik grote oppervlakken wil shaden, omdat je anders strepen krijgt waar je een mooi egaal grijs vlak wil krijgen. En ik gebruik het af en toe in de video ook als onderlegger voor het hand waar ik mee teken om geen vegen te maken als ik met m'n hand op een al geshade deel van m'n tekening lig.

Geplaatst:

Speed Arts hebben op mij hetzelfde effect als een mooie zonsondergang. Indrukwekkend en rustgevend. Ik heb groot ontzag voor je talent. Helaas is het mij niet gegeven door onze lieve heer (frown.gif), maar dat maakt het des te mooier om naar te kijken. Ga je 'm ook nog inkleuren?

Geplaatst:

Inkleuren zit er niet meer in bij deze tekening. Het grijze potlood legt een laagje op het papier waardoor je met kleur (stift of potlood) geen goede kleurschakeringen meer kan verkrijgen, en waarschijnlijk alles zo'n beetje openveegt. Volgende tekening zal waarschijnlijk wel in kleur zijn, combinatie van markers en potlood. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...