Jump to content
Joriz

Dit is Los Santos vanaf de fiets! (hopelijk)


We hebben al vaker vergelijkingen getoond tussen Los Santos en Los Angeles, echter vergelijkingen vanaf de fiets in een stad waar iedereen een auto heeft hadden we nog niet gezien. PlayStation Access TV laat even iemand 30 kilometer fietsen om wat leuke plaatjes te schieten. Veel kijk en vergelijk plezier! knipoog.gif

Bron:

via GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Even uitgemeten: 18.8 mijl --> 30,25 km. Das een aardig ritje :)

Prachtig nagemaakt in GTA V, verbaast me steeds weer hoe ze dat doen. Maarja, ze hebben ook 250.000 foto's geschoten van de stad, wat wil je dan ook :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi filmpje zeg, eigenlijk nooit echt geweten dat het er precies op lijkt op wat kleine details na.

Zelfs San Andreas leek al gigantisch veel op de "echte" steden. Natuurlijk niet zo mooi, gedetailleerd og goed als GTA V (het scheelt immers 9 jaar!), maar ik herkende wel veel dingen. Hetzelfde geldt overigens voor GTA IV. Had niet anders verwacht dan dat het er zoveel op lijkt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Pfff, ik word moe als ik m zie fietsen..

Zo zie je maar dat R* de andere steden en de woestijn niet kunnen erbij zetten anders zou het hun gigantisch veel tijd en geld kosten.

Verder wel cool dat filmpje.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ze nu gewoon 4 maanden vroeger waren begonnen met die game, hadden we die nu lekker in de lente gespeeld.

Want ze hebben bij Rockstar echt 4 maand in een ligstoel lopen rondhangen met een cocktail in hun handen, filosoferend over wat de volgende GTA allemaal zou kunnen brengen en hoe ze die zo lang mogelijk kunnen uitstellen in plaats van direct te beginnen.

Zelfs San Andreas leek al gigantisch veel op de "echte" steden.

Op San Fierro (+San José) na dan. Dat was echt een miskleun vergeleken met zijn IRL tegenhanger.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

sa fierro leek meer op san francisco dan los santos op LA. ik denk wel dat ze even rust hebben gehad bij R* voordat ze aan gta v begonnen hoor, hadden ze ook wel recht op.

yeeh post 100!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op San Fierro (+San José) na dan. Dat was echt een miskleun vergeleken met zijn IRL tegenhanger.

Vond ik niet. Ben twee keer in San Francisco geweest, en beide keren heb ik erg veel overeenkomsten gezien. De eerste keer was net nadat ik SA voor de eerste keer gespeeld heb, de tweede keer was toen ik SA al 100x gespeeld heb, en beide keren leek het toch wel. Maar ja, het zal wel van je standaarden afhangen in hoeverre je het vindt lijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

San Fierro is echt geen mislukte stad. Ik vind de straten en hellingen zo leuk dat ik daar erg vaak ga stunten op een NRG500 of FCR900.

Het is een heel leuke en je kan er zo San Francisco herkennen, vooral als je naar het eiland en de het gebied dat is verbonden met de Golden Bridge.

San Andreas is niet compleet zonder San Fierro.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze kunnen niet alles op de puntjes na maken. Dit kan zijn zo dat het spel te traag word.

Zelf www.maps.google.nl heeft belangrijke plekken verborgen met schaduw, maar dit is weer tegen aanvallen.

Dus dat kan ook een aanleiding zijn dat niet altijd alles precies is na gemaakt. Ook mag je niet alle namen overal gebruiken, toch?

Bewerkt: door Kratod

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...