Jump to content
Joriz

Dit is Los Santos vanaf de fiets! (hopelijk)


We hebben al vaker vergelijkingen getoond tussen Los Santos en Los Angeles, echter vergelijkingen vanaf de fiets in een stad waar iedereen een auto heeft hadden we nog niet gezien. PlayStation Access TV laat even iemand 30 kilometer fietsen om wat leuke plaatjes te schieten. Veel kijk en vergelijk plezier! knipoog.gif

Bron:

via GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ze kunnen niet alles op de puntjes na maken. Dit kan zijn zo dat het spel te traag word.

Zelf www.maps.google.nl heeft belangrijke plekken verborgen met schaduw, maar dit is weer tegen aanvallen.

Dus dat kan ook een aanleiding zijn dat niet altijd alles precies is na gemaakt. Ook mag je niet alle namen overal gebruiken, toch?

Klopt wat jij zegt volgens mij. Dit heeft met kopieerrechten te maken, toch? Ze mogen wel verwijzingen maken, maar geen exacte kopiën. Corrigeer me als ik het fout heb. Kijk maar naar de auto's in de GTA series. Die hebben allemaal een iets andere naam en vorm als hun real life versie, maar toch verwijzen ze er sterk naar.

Ik vind het echt een gaaf filmpje. Zo kun je zien dat er heel veel plekken in Los Santos overeenkomen met Los Angeles. Goed werk van Rockstar! En van PlayStation natuurlijk. Ik had er zelf niet voor gekozen om met de fiets te gaan XD geef mij maar een auto :puh: Alleen een FIB gebouw vond ik niet erg lijken, maar ja het is nog altijd een namaak van de echte versie. Het hoeft van mij echt niet een exacte kopie te worden van LA. Zolang het maar een mega vet spel wordt, ben ik tevreden. En Rockstar kennende gaat dat zeker goed komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ze alles tot kleinste detail namaken, elke straat, elke baksteen, elke beton. Dan is dat alleen mogelijk op Playstation6 of zo.

We moeten niet vergeten dat GTAV voor PS3 en Xbox360 ontwikkeld is. Beide systemen zijn al 9-8 jaar oud en beiden

hebben zeer verouderd hardware. Welke game ontwikkelaar spendeert nou +5 jaar aan 1 spel?

GTAV is hun de grootste spel ooit dat ze gemaakt hebben. Vanwege de complexiteit en het grootte, vrees ik dat we

minstens een jaar moeten wachten op de pc-versie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ze alles tot kleinste detail namaken, elke straat, elke baksteen, elke beton. Dan is dat alleen mogelijk op Playstation6 of zo.

We moeten niet vergeten dat GTAV voor PS3 en Xbox360 ontwikkeld is. Beide systemen zijn al 9-8 jaar oud en beiden

hebben zeer verouderd hardware. Welke game ontwikkelaar spendeert nou +5 jaar aan 1 spel?

GTAV is hun de grootste spel ooit dat ze gemaakt hebben. Vanwege de complexiteit en het grootte, vrees ik dat we

minstens een jaar moeten wachten op de pc-versie.

ik denk wel 2 jaar. Als het echt zo'n groot spel is

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik denk niet dat we zolang moeten gaan wachten op de pc versie, het is vaak makkelijker om een port te maken van ps3/xbox360 naar pc dan andersom.

en waarschijnlijk is de grootste reden om te wachten met de pc versie om piracy tegen te gaan, niet omdat ze die nog lang niet af hebben.

even terug on-topic: gaan ze dit keer ook verschillende soorten fietsen maken? in voorgaande gta's zat alleen de bmx, maar op de screenshots van v zagen we al een racefiets. dus?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ten eerste wil ik even verduidelijken dat in GTA San Andreas 3 soorten fietsen aanwezig waren: BMX, Bike en de Mountain Bike.

Ten tweede weten we dat natuurlijk niet, maar als je inderdaad kijkt naar één van de eerste screenshots zie je iemand op een racefiets. Het is dus waarschijnlijk dat die fiets er sowieso in voorkomt, en ik vermoed dat Rockstar het aantal niet zal beperken tot 1. Oftewel: reken maar op verschillende soorten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het verschil tussen de bmx en mountain bike was niet al te groot, de laatste had alleen dikkere banden, maar ik was wel de gewone bike vergeten. dus je had wel gelijk.

het lijkt me geniaal als er een tandem of zelfs triple tandem inkomt, dan kun je met alle drie tegelijk gaan fietsen :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het verschil tussen de bmx en mountain bike was niet al te groot, de laatste had alleen dikkere banden, maar ik was wel de gewone bike vergeten. dus je had wel gelijk.

het lijkt me geniaal als er een tandem of zelfs triple tandem inkomt, dan kun je met alle drie tegelijk gaan fietsen :puh:

Het verschil tussen de mountain bike en de BMX is degelijk wel groot.

Je kan niet sneller fietsen op de BMX maar op de mountain bike kan je wel sneller fietsen en er zijn zelfs bepaalde races waar je alleen met de mountain bike moet racen.

En op straat kom je vaker de BMX tegen. Zelf heb ik nog nooit meegemaakt dat ik een ped zag op een mt bike.

Als ze alles tot kleinste detail namaken, elke straat, elke baksteen, elke beton. Dan is dat alleen mogelijk op Playstation6 of zo.

We moeten niet vergeten dat GTAV voor PS3 en Xbox360 ontwikkeld is. Beide systemen zijn al 9-8 jaar oud en beiden

hebben zeer verouderd hardware. Welke game ontwikkelaar spendeert nou +5 jaar aan 1 spel?

GTAV is hun de grootste spel ooit dat ze gemaakt hebben. Vanwege de complexiteit en het grootte, vrees ik dat we

minstens een jaar moeten wachten op de pc-versie.

ik denk wel 2 jaar. Als het echt zo'n groot spel is

2 jaar?? Het had R* 2 jaar geduurd om GTA SA te ontwikkelen en GTAIV zo een 4 jaar.

Het klopt dus nergens van dat GTAV 2 jaar kost om het te ontwikkelen. En al helemaal niet als ze de RAGE moeten verbeteren en optimaliseren.

2 jaar een nieuwe super optimus prime high definition ultra graphics elite ultimate GTA is iets wat EA en Activision zouden doen. Daarna maken ze het spel af met behulp van dlc's.

Bewerkt: door Blue_V

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...