3L1077 Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Het is al gekend dat de map van GTA V gigantisch zal zijn. Maar de map kan onmogelijk uit alleen maar asfalt en baksteen bestaan, het zal wel gepaard gaan met heel wat groen en natuur. Maar wat is natuur zonder leven? Zonder dieren? Wat zouden jullie ervan vinden een soort huntsysteem te hebben zoals in Red Dead? Reageren
Kloep Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Dat past heel goed bij een spel als Red Dead, maar naar mijn mening totaal niet bij een spel als GTA. Dus ik zeg, liever niet. Zou overigens niet tegenhouden dat ik wel ga jagen op dieren, gewoon omdat me dat leuk lijkt. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Het lijkt me erg tof dat er dieren in het spel komen, maar een geheel hunting-systeem zou voor mij enigszins overdreven zijn. Heb verder geen ervaring met RDR, maar net zoals Kloep al aangeeft lijkt met mij niet echt iets voor een GTA game, ondanks de waarschijnlijk geschikte omgeving. Niet dat ik het erg zou vinden dat er een zijmissie met dieren in het spel komt, dat lijkt mij erg leuk Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Wat Kloep zegt is inderdaad waar. Bovendien worden wilde dieren beschermt door programma's opgezet door de staat Californië of door de federale overheid. Deze programma's beschermen flora en fauna in bepaalde gebieden, waardoor het voor men onmogelijk is om op wilde dieren te jagen, en dus de lokale flora en fauna aan te tasten. Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Ik schat de kans idd ook niet zo groot dat het gebeurt... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Hoewel dat het geweldig cool was in RDR denk ik toch niet dat eenzelfde systeem in GTA past. Op dieren jagen zal ik wel doen, maar er echt een soort van gameaspect van maken zie ik niet gebeuren. Het past ook gewoon niet bij je personages. Michael zal het niet doen, Franklin ook niet. De enige die het zou kunnen doen en dat is dan ook enkel omdat ik hem ook absoluut alles zie doen is Trevor en die is niet bepaald het jagerstype maar meer een "Let's slay every damn animal in this forest!"-type. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 sind wanner luisteren we naar de overheid! ik hoef ook geen uitgebreid huntsysteem, al zou ik het wel leuk vinden om gewoon wat dieren af te schieten Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Ik ben het eens met GrandTheftHaye, sinds wanneer is het de bedoeling om in GTA de wet te volgen? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Niet, kijk maar naar de titel Maar inderdaad, behalve Trevor zie ik geen personages echt jagen. Trevor lijkt mij wel weer zo'n persoon die zijn diner uit het bos zou halen, maar zo'n hunt-functie lijkt mij niet waarschijnlijk. Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Ik zie trevor nog zo het rauw vlees eten van het dier dat ie net afgeschoten zou hebben. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 leuk als die daarna voedselvergiftging krijgt, in bed gaat liggen, en je een ingame dagje niet met hem kan spelen Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Ik zie trevor nog zo het rauw vlees eten van het dier dat ie net afgeschoten zou hebben. Precies, dat bedoelde ik. Lijkt mij echt zo'n type. Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Of anders gewoon erop af springen en in de koe bijten! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 maart 2013 Rapport Geplaatst: 1 maart 2013 Het lijkt mij ook helemaal niet bij GTA passen... Wellicht een keer als een missie (zoek de enge boze beer!), maar niet in het algemeen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.