Jump to content

[WENS] Huntsysteem?

Recommended Posts

Geplaatst:

Bigfoot zou een leuke zijn, als callback naar de myth die rond GTA: SA hing. Echter zal hij dan enkel nog dienst kunnen doen als Sesamstraat-pak, want in het zonnige zuiden legt dat beest natuurlijk meteen het loodje met zijn dikke winterjas. Wat betreft andere dieren: een beetje cru als Michael na een grootschalige inbraak, een wilde police chase en een succesvolle parachutesprong wanhopig toeziet hoe het hoofd van Trevor ervandoor gaat tussen de tanden van een bergleeuw, terwijl de lokale Knabbel en Babbel er met zijn buit van door gaan en in een holle boom verstoppen. Of als een straatgang tussen pushers ruw verstoord wordt door een gedesoriënteerde roedel wolven.

Nu heb ook ik nooit RDR gespeeld, dus over het huntsysteem kan ik niet zoveel zeggen, maar ik ben bang dat zoiets het realisme van GTA niet ten goede komt.

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 3L1077

19

• GrandTheftHaye

10

• Dutchy3010

5

• Foreigner97

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ja maar het allereerste wat ik dan doe als ik zo'n wild zwijn voor mijn auto zie springen, is remmen en dat beest naar de stad toe drijven.

Geplaatst:

Ja maar het allereerste wat ik dan doe als ik zo'n wild zwijn voor mijn auto zie springen, is remmen en dat beest naar de stad toe drijven.

Ik zou alvast mijn RPG-7 bovenhalen :)

Geplaatst:

Dieren waren toch al confirmed? Er zitten in ieder geval honden in, want die hebben we al veelvoudig in de trailers gezien. Ik denk zelf dat er wel beren en herten in zullen zitten. Het zou ook wel mooi zijn als er paarden in zitten die je kunt berijden. Die mechanics kunnen ze zo overhalen uit Red Dead Redemption. Verder zou het ook wel mooi zijn als er een soort zijmissie is waarin je op Bigfoot moet jagen, en dat dan blijkt dat het iemand in een pak is. En dat je dan zijn pak unlocked voor in de multiplayer of iets dergelijks.

Geplaatst:
Die mechanics kunnen ze zo overhalen uit Red Dead Redemption.

Rockstar zou wel gek zijn. Alle goede elementen uit verschillende games samenvoegen; dan wil niemand toch die andere game(s) kopen?

Geplaatst:

Ik heb liever dat ze al de rest laten vallen en gta jaarlijks maken :D

Alsjeblieft niet. Denk je dat Rockstar op die manier elke keer weer een verrassende en afwisselende kwaliteitsgame kan neerzetten? Het liefst nemen ze gewoon de tijd die ze nodig hebben voor het maken van een game, dan weet je zeker dat je een geweldig resultaat is.

Geplaatst:

Nee ok, i was joking :puh:

Maar ik zou het nu niet zo erg vinden als ze (bijna) al de rest laten vallen, en écht focussen op gta

Geplaatst:

Rockstar zou wel gek zijn. Alle goede elementen uit verschillende games samenvoegen; dan wil niemand toch die andere game(s) kopen?

Ik denk dat je Red Dead Redemption eigenlijk een beetje kan zien als een deel uit de GTA-serie. Beide spellen zijn eigenlijk precies hetzelfde als je de aesthetics weghaalt. En alle goede elementen uit verschillende games samenvoegen is denk ik voor de sales beter dan alle goede elementen gescheiden houden. GTA is Rockstar's paradepaardje, en ik denk dat alle andere games daar voor aan de kant moeten.

Geplaatst:

Ik denk dat je Red Dead Redemption eigenlijk een beetje kan zien als een deel uit de GTA-serie. Beide spellen zijn eigenlijk precies hetzelfde als je de aesthetics weghaalt. En alle goede elementen uit verschillende games samenvoegen is denk ik voor de sales beter dan alle goede elementen gescheiden houden. GTA is Rockstar's paradepaardje, en ik denk dat alle andere games daar voor aan de kant moeten.

Of we kleden het paradepaardje aan met al die andere attributen van Rokcstar ;)

Geplaatst:

Dat was mijn punt. Ik denk niet dat het Rockstar veel uitmaakt dat door GTAV de Red Dead serie dan minder zou verkopen. Cowboys vervelen snel, en voor GTA is een veel grotere markt.

Geplaatst:

Dat was mijn punt. Ik denk niet dat het Rockstar veel uitmaakt dat door GTAV de Red Dead serie dan minder zou verkopen. Cowboys vervelen snel, en voor GTA is een veel grotere markt.

Natuurlijk willen ze beide series bewaren. Ontzettend veel GTA fans kopen ook RDR, maar dat zal een stuk minder zijn als GTA de leuke dingen uit RDR ook bevat. Het is mijns inziens juist andersom. GTA V verkoopt toch wel; hoeveel features ze er ook in doen. Bedrijfseconomisch dan een stuk slimmer om die twee los te houden. RDR moet iets unieks houden, anders kunnen ze die serie beter gelijk opdoeken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...