Jump to content

[WENS] Huntsysteem?

Recommended Posts

Geplaatst:

Bigfoot zou een leuke zijn, als callback naar de myth die rond GTA: SA hing.

Laat dát nou al door Rockstar in Red Dead Redemption zijn gedaan.smile3.gif Dus die verwacht ik niet weer te zien.

@ @3L1077: Wat je stelt over dat je liever ziet dat Rockstar zich dedicated richt op alleen GTA zonder andere games te maken; dat gebeurt al in feite. knipoog.gif Rockstar Games is opgedeeld in diverse studio's. De GTA-reeks komt sinds GTA III van de studio "Rockstar North", welke sinds GTA III alleen een uitstapje heeft gemaakt met het ontwikkelen van de game "Manhunt", maar sinds GTA: San Andreas doet deze studio niks anders meer dan GTA's ontwikkelen. Waarbij zelfs de stories destijds voor PSP werden uitbesteed aan een andere studio en R* North zich richtte op de volgende "grote" GTA.

Andere R* titels komen uit andere studio's van Rockstar Games.

Ontopic, ik ga met Dutchy mee wat betreft de zakelijke benadering die Rockstar zal moeten hebben voor het verdelen van features over hun franchises. GTA wordt wel een bestseller, dus logischerwijs zorgt men ervoor dat andere titels uit hun stal andere features hebben. De bullittime-achtige feature uit Max Payne verwacht ik ook zeker niet terug te vinden in GTA V bijvoorbeeld. een Hunt-systeem, mééh, laat dat maar in de cowboy-sferen van Red Dead!

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 3L1077

19

• GrandTheftHaye

10

• Dutchy3010

5

• Foreigner97

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

al zou ik dat shootdodging ui MP wel cool vinden in GTA V, om wat actie toe te voegen of snel uit de weg te springen als er een auto aankomt.

zou mij wel leuk lijken zelfs als bigfoot er zelf niet in gaat komen, er een soort bigfoot hunters zijn die je door de bossen ziet zoeken, zoals deze gasten http://animal.discovery.com/tv-shows/finding-bigfoot

van die referenties naar dingen die er zelf niet zijn. kan trouwens ook met ufo's

Geplaatst:

meng geen 2 games? wie starte dit topic over een hunt system zoals in rdr voor in gta v ook al weer.

maar ja het hoefde voor mij ook niet persee

Geplaatst:

Ja, je hebt wel gelijk. :puh:

Maar ik bedoel, een huntsysteem is nu niet alleen van rdr, er zijn wel meerdere games met hunting systeem. (ookal was rdr de beste).

Maar zoveel games met bullettime ken ik niet hoor

Geplaatst:

watchdogs komt een soort bullettime in en rdr had ook zo iets,

maar ik had het meer ver het duiken zelf dan over de bullettime.

trouwens in AC3 en far cry 3 zat ook nog een huntsysteem

Geplaatst:

watchdogs komt een soort bullettime in en rdr had ook zo iets,

maar ik had het meer ver het duiken zelf dan over de bullettime.

trouwens in AC3 en far cry 3 zat ook nog een huntsysteem

Ik zeg het toch : huntsysteem is niet alleen van red dead.

En waar heb jij gelezen dat watch dogs bullettime krijg? :O

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ergens vind ik het een stuk erger om op dieren te schieten als op mensen... Ik weet dat klopt niet, het gebeurt in het dagelijks leven ook en mensen zijn belangrijker dan dieren, maar ergens moet ik nog wel erg wennen aan het kunnen afschieten van dieren... :bonk:

Geplaatst:

Voor het geval je het niet door hebt; dat hebben héél veel mensen, heb ik dan ook al vaak gehoord. Ook als er dieren dood gaan in films... Natuurlijk vind ik mensen IRL belangrijker dan dieren, maar eerlijk is eerlijk: in films en games ben je het gewend om mensen af te schieten. Dat je dan ineens totaal onschuldige beesten afmaakt, is toch wel ineens apart.

Geplaatst:

Heb hetzelfde als Dutchy, maar het hangt ook wel heel erg van de setting af. In RDR of AC3 had ik totaal geen moeite met het doden van dieren, net als in Far Cry 3. Gewoon omdat het bij die tijden past, en bij FC3 heel erg bij het 'overleven'.

Geplaatst:

Misschien omdat dieren in veel gevallen als weerloos worden gezien? Maar dat heb je met de talloze peds in GTA ook; als het gaat om verdedigingstechnieken hadden ze het IQ van een visstick. Ik vind het prima kunnen dat het in het spel zit; al had ik het niet gemist als het er niet in zat. Ik denk dat het ook wat met de tijdsgeest te maken heeft, een aantal jaar geleden was het not done om dit in een spel te stoppen, maar met Red Dead Redemption hebben ze laten zien dat het op een nette manier kan. Zolang het maar netjes blijft, en het spel niet aanzet tot het doden van onschuldige dieren (that is, een hond die ter beveiliging dient, moet je wel neer kunnen schieten).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...