thebig Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Is inderdaad zeer bruut om dat arme diertje af te slachten met een sniper. Gebruik dan op zijn minst een jachtgeweer, zoals de classy folks Mij maakt het niet uit of ik nu mensen of dieren afknal, zolang het in een videospel is. De ene keer heb ik zin om mensen een kogel door het hoofd te jagen, de andere keer om een hert om te leggen. Reageren
p-p Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Misschien omdat dieren in veel gevallen als weerloos worden gezien? Maar dat heb je met de talloze peds in GTA ook; als het gaat om verdedigingstechnieken hadden ze het IQ van een visstick. Ik vind het prima kunnen dat het in het spel zit; al had ik het niet gemist als het er niet in zat. Ik denk dat het ook wat met de tijdsgeest te maken heeft, een aantal jaar geleden was het not done om dit in een spel te stoppen, maar met Red Dead Redemption hebben ze laten zien dat het op een nette manier kan. Zolang het maar netjes blijft, en het spel niet aanzet tot het doden van onschuldige dieren (that is, een hond die ter beveiliging dient, moet je wel neer kunnen schieten). Ik ben het zeker met je eens op het punt van de veranderde tijdsgeest, na spellen als RDR hebben mensen er blijkbaar wel een andere kijk op. Maar wat je ook zegt is 'als het maar netjes blijft', maar ach kom op, dit is GTA, ik denk niet echt dat dat netjes gaat blijven.. Wat in de trailer al gebeurd: een hert wordt "simpelweg" met een sniper neergeschoten. Ik kan me niet voorstellen dat er dan geen aanzet is tot het doden van onschuldige dieren. Overigens was het bij RDR helemaal niet noodzakelijk om te jagen, dit was in feite ook maar extra, op onschuldige hertjes en k'nijntjes Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Het eerst dat mij opviel was de windrichting en de 7m/ph, dus zouden we daar op moeten gaan letten tijdens het sniperen? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Overigens was het bij RDR helemaal niet noodzakelijk om te jagen, dit was in feite ook maar extra, op onschuldige hertjes en k'nijntjes Voor de 100% uiteraard wel, zoals de challenges. En in bepaalde zijmissies moest je volgens mij ook wel eens een dier doden. Maarja, je wilt niet weten hoeveel slangen er per ongeluk zijn doodgetrapt door mijn paard Ga in V vooral denk ik dan met snipers kloten op dieren als het moet, vind dat leuker dan even spray door het bos en overal liggen dode herten Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Het eerst dat mij opviel was de windrichting en de 7m/ph, dus zouden we daar op moeten gaan letten tijdens het sniperen? ... Dat was me dus nog niet opgevallen. Maar ik vind het awesome! Ik weet nu al dat heel veel mensen hier over gaan klagen, maar het opent een deur naar meer plezier bij freeroam snipen. Als het weer het wat moeilijker maakt dan is het ook gewoon leuker om te doen natuurlijk. Deze game wordt beter des te meer ik erover denk. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Het eerst dat mij opviel was de windrichting en de 7m/ph, dus zouden we daar op moeten gaan letten tijdens het sniperen? ... Dat was me dus nog niet opgevallen. Maar ik vind het awesome! Ik weet nu al dat heel veel mensen hier over gaan klagen, maar het opent een deur naar meer plezier bij freeroam snipen. Als het weer het wat moeilijker maakt dan is het ook gewoon leuker om te doen natuurlijk. Deze game wordt beter des te meer ik erover denk. Lijkt mij ook een hele leuke toevoeging, waar heel veel mensen boos om zullen worden. Ik voorspel dat heel veel mensen de verkeerde personen gaan neerschieten. Reageren
thebig Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 (bewerkt) Misschien houden ze dan ook rekening met de drop van de kogel, wordt het nog realistischer. Het vizier lijkt er toch ook voor afgesteld, dus lijkt me dit ook het geval te worden. Toch misschien beter om voor de mensen die daar geen fan van zijn de optie in te stellen om dit uit te schakelen. Op het vizier zie je trouwens een rood streepje op de horizontale as, dit kan mogelijk de afwijking zijn. Als dit het geval is, hoop ik dat je ook die indicator kan uitschakelen. Ik ben trouwens meer fan van een degelijk jachtgeweer ipv een sniper. Bewerkt: 10 juli 2013 door thebig Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Ohja zie nu ook dat rode streepje. Ik ga het wel gebruiken, gewoon omdat ik het kan gebruiken. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Hunt systeem lijkt mij niks maar het lijkt mij wel cool dat als je door het bos je aangevallen kan worden door wilde dieren. Reageren
Michael Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Je ziet het al in de officele gameplay dat je kan jagen. Dus je wens is blijkbaar in vervulling gekomen Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Haha, yep. Dus nu wens ik dat HCM er weer in zit. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Het viel me ook op dat Trevor een camo pak aantrok, zou het enig invloed hebben als je dat niet doet? Bijvoorbeeld dat je eerder gezien wordt door de dieren. Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2013 Zie ik best wel gebeuren, ja. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.