Jump to content

[GEZOCHT] 2.1 Speakerset


.Senne

Recommended Posts

Hee forummers,

Ik ben op zoek naar een leuke 2.1 speakerset voor op m'n studentenkamer. Ik moet geen 5.1 simpelweg omdat ik die niet goed zou kunnen schikken, dus een 2.1 is genoeg. Moet ook niet extreem duur te zijn ofzo, het is gewoon ter vervanging van mijn laptopspeakers. Budget is iets van een 50 euro zou ik zeggen. Heb zelf al wat rondgegoogled maar op het internet vind je vooral "herpdaderp 5.1 is beter" of veel te dure modellen. Misschien kunnen jullie daarentegen wel wat degelijks aanraden dat binnen m'n budget valt.

Enige vorm van hulp wordt zeker in dank aanvaard. :)

Senne

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan even langs de Mediamarkt oid gaan en dan zelf beluisteren, wat natuurlijk het beste is als je goed geluid. Als je dan wat hoort dat jou bevalt kan je het vast wel op internet halen voor 50% van de prijs die ze bij Mediamarkt aanbieden.

edit: Als ik een merk aan kan raden is dat toch Logitech, goede speakers voor goede prijzen.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Als je dan wat hoort dat jou bevalt kan je het vast wel op internet halen voor 50% van de prijs die ze bij Mediamarkt aanbieden.

Tenzij je ze uit China gaat halen denk ik niet dat je aan 50 % zult komen. Max dat ik al heb meegemaakt bij Logitech speakers is 20 procent.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij deze zelf ook Woody? Ik ben namelijk ook op zoek naar een nieuwe speakerset als vervanger voor m'n Logitech Z506, en ik had al eerder naar de Z323 zitten kijken.

Neen, maar ik heb goede reactie's over deze set gelezen. ;)

Ik beschik zelf over de Logitech Z523 en de Logitech Z623, prachtige setjes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties, heren. Ik had al 'ns gekeken naar wat Logitech setjes, maar ook Creative en Hercules en Logitech staat toch bovenaan m'n lijstje. Overmorgen ga ik 'ns naar de Saturn om te kijken wat ze zoal staan hebben, en als ze een mooi geprijsd setje hebben ga ik 't meenemen denk ik. Saturn is normaal gezien relatief goedkoop, en ik kijk via m'n smartphone in de winkel wel even naar de tweakers pricewatch om prijzen te vergelijken. :puh: Die Hard: heb even via Tweakers gekeken en je kan ze al voor +- 85 euro krijgen wat me niet echt te duur zou zijn als ze het waard zijn, maar het probleem is dat ik een klein setje zoek met twee speakertjes die op m'n bureau passen en een subwoofer die ik ergens anders neer kan zetten. Grotere speakers zoals die Edifiers nemen al net iets teveel plaats in, al zien ze er wel heel goed uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...