Tommie59 Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 (bewerkt) ik was vandaag aan het spelen (free mode) er staat dus iemand(geen speler) bij de heli's op het vliegveld met een ak-47 doet niks maar als je op hem gaat schieten gaat hij schieten ik schiet terug maar hij heeft oneindig health en iets verder richting de landingsbanen hangen 2 anhilators in elkaar ook onverwoestbaar mijn vraag: wat is dit? en heeft misschien met de server te maken? hier zijn foto's en een filmpje: http://img585.images...xc.jpg filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=mucvuggNbDc Bewerkt: 5 maart 2013 door iwantgta5 Reageren
PrioX Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 Dit zijn de mods van een modder. Het heeft dus niet echt iets met de server te maken maar meer met de spelers die erin zitten. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 5 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 die heeft zn ps3 zeker laten ombouwen? Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 Neen, kan volgens mij gewoon door de save data te kopieren en dan terug te plakken, als ik me niet vergis. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Geplaatst: 5 maart 2013 Nee dit zijn .iso mods en heeft niks met een USB te maken. Dit zijn bodyguards vaak met een rood stipje die de modder in de game alleen kan aanpassen aan uiterlijk, naam en wapens. Dat met die annihilator was een robotauto maar waarschijnlijk is die half kapot gemaakt. Deze mods heb je ook voor PC alleen nu omgezet naar PS3. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Nee dit zijn .iso mods en heeft niks met een USB te maken. Dit zijn bodyguards vaak met een rood stipje die de modder in de game alleen kan aanpassen aan uiterlijk, naam en wapens. Dat met die annihilator was een robotauto maar waarschijnlijk is die half kapot gemaakt. Deze mods heb je ook voor PC alleen nu omgezet naar PS3. voor de mensen die andere spelers willen dwarsbomen? Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Nee dit zijn .iso mods en heeft niks met een USB te maken. Dit zijn bodyguards vaak met een rood stipje die de modder in de game alleen kan aanpassen aan uiterlijk, naam en wapens. Dat met die annihilator was een robotauto maar waarschijnlijk is die half kapot gemaakt. Deze mods heb je ook voor PC alleen nu omgezet naar PS3. voor de mensen die andere spelers willen dwarsbomen? Nou dat ligt aan de modder zelf en waarschijnlijk wilde deze modder iedereen dwarsbomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.