Wauzie Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 GTA N00bmode: Eclipse en ik hebben een mission mod gemaakt, genaamd: GTA n00b mode. Het is een soort van Cheat mod. Carspawnmod: Spawn elk voeruig waar je maar wil. Weaponspawnmod: Elk wapen tot je beschikking. Superbrake mod: Zeer goeie remmen voor je auto. NOS mod: Turbo-boost. Infinite Car mod: Je wagen kan niet meer kapot. Infinite Player: Je kan zelf niet meer dood. Wanted level control mod: Bepaal zelf hoe hoog je wanted level is. Superbikeskill mod: Val nooit meer van de moter af. Teleport mod: Je kan met 1 druk op de knop naar leuke plaatsen in SA. Save Anywhere mod: Je kan nu saven waar je maar wil! Als extra is er een nieuwe player skin aanwezig. Dit is nog maar een BETA, versie 2.0 komt binnenkort! Download Link: GTA n00b mod v1.0 BETA Reageren
Synchro Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Leuke Mod lijkt mij Ik ga hem meteen downloaden. Als hij leuk is; Bedankt Wauzie en Eclipse. Ik heb hem geprobeerd:ben er blij mee Heeel leuk , Knap werk Bewerkt: 12 juli 2005 door GoKu Reageren
Synchro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Een klein vraagje over dit: Waarom staat er "Save anywhere" als je niet in save games kan (load)? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Lijkt me een supermod, k ga hem gelijk proberen . Supermooi gemaakt Wauzie en Eclipse! *edit* Ik heb hem geprobeerd, heel knap gemaakt hoor ! Ik heb alleen 1 probleempje: Als je een new game start dan moet je op space drukken om verder te gaan. Ik druk op space maar hij gaat niet verder :blink: . Misschien dat ik een andere toets moet proberen... Bewerkt: 13 juli 2005 door snorege Reageren
eXperion Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Een klein vraagje over dit:Waarom staat er "Save anywhere" als je niet in save games kan (load)? De oude save-games werken niet meer. Als je gewoon save met de nieuwe main.scm, kan je gewoon die spelen zolang het de goeie main.scm is. Snap je het nu ? Reageren
Eclipse Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Als je een new game start dan moet je op space drukken om verder te gaan. Ik druk op space maar hij gaat niet verder :blink: . Misschien heb jij de toetsen omgewisseld..Je moet op de toest drukken om te sprinten.. Reageren
RTS Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Als je een new game start dan moet je op space drukken om verder te gaan. Ik druk op space maar hij gaat niet verder :blink: . Misschien heb jij de toetsen omgewisseld..Je moet op de toest drukken om te sprinten.. Dan kan je dat beter ff in de readme zetten, dat probleem had ik ook al. Reageren
Gino Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 ìk ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar jullie v2.0 wat komt daar allemaal voor nieuws in :rolleyes: Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 In dit topic kan je al wat bijhouden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12638 Er komt nog meer in maar dat houden we geheim Reageren
Silverwing Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Hij werkt bij mij jammer genoeg niet. Ik heb de MAIN.SCM in mijn data folder gezet en de american.gxt in de text folder. Nu start ik SA op ( New Game ) en ik probeer alle controls die in de ReadMe staan maar er gaat er geen eentje van. Reageren
Vinewood Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 het is een leuke mod B) zeker dat auto's spawnen, bevalt me goed Reageren
corne0202 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 AAahahah je meot de trein in gaan en dan lachgas gebruiken met deze mod en dan kan je vliegen met een trein maar het duurt wel effe Reageren
Fireman Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Kun je met de teleporter niet in de interior world teleporteren? PS waarom is deze topic vastgeplakt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.