MegaPilot Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Eyo, heb m'n pc geherinstalleerd. Nu ga ik IV terug installeren, heb ik m'n savegames nog via Games for Windows live of zal ik m'n oude hdd ff moeten instoppen om m'n savegames over te zetten? Greetz, MP Reageren
gtaissuper Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 (bewerkt) Uit eigen ervaring weet ik dat je beter je savegames kunt kopiëren van je oude harde schijf. Game for Windows Live slaat helaas de savegames niet op. Bewerkt: 1 april 2013 door gtaissuper Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 (bewerkt) Zucht. Bewerkt: 6 maart 2013 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 (bewerkt) Heya. Oude HDD erin gepleurd, de map die staat in AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames gekopieerd en geplakt(dus alle rockstar games files erin gezet bij m'n nieuwe installatie). Ik ben ook ingelogd met m'n Games For Windows Live account, maar helaas, GTA: IV herkent nog steeds niet m'n savegames. Wat doe ik fout? Editz: Nog iemand gevonden met dit probleem..Ff dit proberen http://forums.steamp...d.php?t=2198320 Edit 2: Probleem eindelijk opgelost.. Bewerkt: 31 maart 2013 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.