iRico Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Dit is echt raar en ik heb het ineens de werkbalk van mij gaat soms plots weg dus als ikk nu op - klik met internet kan ik alsnog niet terug :| Zie PrtSc: (Een echt PrtSc is het niet alleen de balk!) >>> Door Jacky-2007: Verplaatst naar Software.<<< Reageren
Kloep Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Gaat hij weg zodra je niks doet, en komt hij terug zodra je met de muis naar beneden gaat? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Rechtsklik op taakbalk eigenschappen Taakbalk automatisch verbergen wegvinken ok Reageren
iRico Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 (bewerkt) @MP misschien werkt het maar nu na 2 uur is hij er nog niet :| @Kloep nee ineens springt hij weg dus......... Bewerkt: 7 maart 2013 door Black-GrandTheftAuto Reageren
Cabyon Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Is het niet een optie om op de Windows toets te drukken? Bij mij verschijnt dan automatisch de werkbank weer. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Afgaande op de intelligentie van de topicstarter, deze knop ziet er zo uit. Reageren
iRico Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Qua intelligentie ben ik niet zo goed nee....Maar qua intelligentie met computers heb ik denk wel een 10 ontopic: nee hij blijft weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.