Jump to content

Hoe snel geld verliezen?


ttdekleine1991

Recommended Posts

Even opsommen wat je kan doen

-ringtones kopen

-thema's kopen

-wapens kopen

-taxi ritjes

-heli ritjes

-auto wassen in de carwash

-hoertjes

-stripclub

en dat is het wel een beetje,vond het zelf ook wel weinig.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou je überhaupt van je geld af willen?

Je kan ook nog alle kledingstukken kopen als je die nog niet hebt, ik zou wel iets kopen als alle ringtones en dingen waar je nog wat aan hebt en niet je geld tig keer verspillen in de carwash.

Zoals 3L1077 al zei kan je ook erg vaak zelfmoord plegen of opgepakt worden, werkt het snelst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dood gaan al snel 2000 euro kan kosten, dus ik denk dat het nuttiger is dan dan 20.000x de carwash doorrijden.

Of dé manier : koop een rpg, en pleeg er zelfmoord mee, en opnieuw, opnieuw, en opnieuw...

Maar ik kan er nog altijd niet bijkomen waarom je geld kwijt wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ballad of gay tony he? Ok, ga gewoon naar cage fights en zet al je geld in. Als je pech hebt (of in jou geval geluk) verlies je alles. En anders heb je het dubbele als je wint. Makkelijkste manier is er niet. Gewoon verliezen met gokken. :) Best grappig dat ik de enigste ben die met deze tip komt. Wisten andere mensen dit niet of zo? :puh:

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Zo gek vind ik de gedachte nog eigenlijk niet. Ik zat zo bij GTA: VC; dan kreeg je zo veel geld aan het eind van al die empires ( Malibu / Printshop etc. ) , dat je dacht " wat moet ik hier allemaal mee ". Het zou inderdaad wel leuk zijn als in de volgende GTA, meer rekening houden met de rijkere characters ( irl. krijg je de vraag vaak andersom gesteld :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...