NWABOY Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Yo mensen, ik heb de hele nacht deze missie geprobeerd, maar het lukt gewoon niet. ik heb ook bij de Walktrough gekeken en eerst alle tanks vernietigd, maar daarna heb ik te weinig tijd om die "tonnen" weg te halen en planken te brengen. Kan iemand AUB!! deze missie voor mij doen?? en wil je ook zeggen waar ik me save game moet droppen?? reageer zo snel mogelijk. Alvast bedankt mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Yo mensen, ik heb de hele nacht deze missie geprobeerd, maar het lukt gewoon niet. ik heb ook bij de Walktrough gekeken en eerst alle tanks vernietigd, maar daarna heb ik te weinig tijd om die "tonnen" weg te halen en planken te brengen.Kan iemand AUB!! deze missie voor mij doen?? en wil je ook zeggen waar ik me save game moet droppen?? reageer zo snel mogelijk. Alvast bedankt mensen Je moet gewoon de instructies volgen die ze bij de missie zeggen,ZERO geeft je de instructies. Als het echt niet lukt kan je hier je save game zetten:KLIK! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Hier kan je je save game plaatsen. En hier kun je save game uploaden.Voor dat de andere ze kunnen downloaden. Ook zie nog helpdesk. Bewerkt: 12 juli 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 maar je moet jouw auto volgen hé die tonnen weghalen en opt laatste pas die tanks kapot schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik heb gewoon eerst die planken gelegt, dan die tanken laten ontploffen, dan die tonnen wegdoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NWABOY Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 yo ik heb mijn save game daar op gezet, maar niemand wil die missie voor mij wil halen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Je moet wat geduld hebben. Geduld word altijd beloond,ze zullen het wel doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NWABOY Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 hoe lang moet ik geduld hebben?? die mensen doen wel van mensen die na mij hun savegame erop hebben gezet, maar niet die van mij, waarom is dat?? kan jij het dan niet doen voor mij?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Je heb je save niet gepost maar iets anders uit de save folder. Je save heeft deze naam GTASAsf(nummer).b Op de plaats van (nummer) staat een nummer van 1 t/m 8. In je game menu is 1 de bovenste en 8 de onderste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NWABOY Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) oh thx dat je dat zegt ik zag em gelijk erop zetten Bewerkt: 13 juli 2005 door NWABOY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NWABOY Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Yo Robin64, echt harstikke bedankt man, echt tof van je!!! thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 hoe lang moet ik geduld hebben?? die mensen doen wel van mensen die na mij hun savegame erop hebben gezet, maar niet die van mij, waarom is dat??kan jij het dan niet doen voor mij?? Dit gebeurt waarschijnlijk omdat mensen de missie: New Model Army moeilijk vinden/niet kunnen. Waarom mensen andere missies wel doen is dat waarschijnlijk omdat ze die wel lunnen doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.