Jump to content

Dit is Los Santos vanaf een skateboard! (hopelijk)

Geplaatst:
comment_2023596

Als je dacht dat Los Santos, de GTA5 stad die is gebaseerd op Los Angeles, vanaf de fiets al cool was dan moet je zeker het onderstaande filmpje zien. Ondanks dat het een hele grote stad is blijkt Los Angeles met zijn vele betonnen stoepen en hellingen toch ideaal voor een skateboarder om de halve stad door te jumpen. Nu hopen dat Rockstar Games naast de diverse fietsen die in GTA5 komen ook een skateboard toevoegt. Wederom veel kijkplezier! smile2.gif

Bron video: Vimeo

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2023602

cool filmpje, hoop zeker dat we kunnen gaan skateboarden en al die coole dingen die daar bij horen. Al zie ik Michael niet snel op een skateboard staan, kan het wel iets voor Franklin zijn.

zou nog kooler zijn als je er dan ook mee kan springen of zelfs tricks doen.

Geplaatst:
comment_2023650

Heel sfeervol. Toont perfect zoals ik LA zie, een gigantische stad met heel veel stedelijk verval overal.

Het zou zeer interessant zijn mocht er eindelijk een Skateboard voorkomen in het spel. Het past wel in de omgeving (hoewel ik enkel Franklin zou zien skateboarden) Maar het kan wel een mooie nieuwe dynamiek toevoegen aan de game. Zoiets moet natuurlijk geïntroduceerd worden via een missie (misschien ontsnapt één van je slachtoffers toevallig met een BMX en staat er een Skateboard tegen de muur?) Het doet dromen.

Geplaatst:
comment_2023660

Een skatepark zou echt super zijn, in gta 4 ging ik vaak met een sanchez van die ramps, maar het zou natuurlijk veel leuker zijn om het met een skateboard te doen, maar ik wil hem dan wel overal kunnen gebruiken en niet alleen in zo'n park. IK zie Franklin nog wel op een skateboard rijden.

Geplaatst:
comment_2023671

Lijkt me onvoorstelbaar. :puh:

Het zal denk ik gewoon met skills zijn, zoals de bike skilss van sa als ik me niet vergis.

In het begin val je heel vaak, maar hoe hoger je skills, hoe minder, en bij de ene zullen je skills wat sneller stijgen dan bij de andere denk ik.

Geplaatst:
comment_2023778

Ik denk niet dat er een skateboard komt. GTA staat bekend als een geweld(ig) spel. Een fiets is nog wel realistisch maar een skateboard. Dat past gewoon niet. Ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat een Gangster of crimineel skated. Misschien een missie

waar je iemand onopvallend achtervolgt. Maar als R* echt wat meer op realisme zet zetten ze niet Trevor Franklin of Michael op een skateboard.

Geplaatst:
comment_2023794

Ik zou net zeggen dat als R* op realisme inzet, dat ze elk mogelijk voertuig erin stoppen. Want naast de criminele verhaallijn, is GTA vooral bekend om zijn vrijheid. Wanneer je dus zin hebt om op een skateboard wat door de stad te rollen, zou dat mogelijk moeten zijn, net zoals een duikboot of een zeppelin.

Geplaatst:
comment_2023811

Je hoeft niet op een skateboard te gaan want daar rijden de characters op. Je hebt zelf de mogelijkheid op te skaten, hoeft niet, dat is je eigen keus.

Geplaatst:
comment_2024168

Cool filmpje. Ik moest even denken aan Tony Hawk's Pro Skater (heb ik ziekelijk veel gespeeld vroeger :puh:). Van mij mag er best wel een skateboard in GTA V komen. Ik hoef daar dan niet per se allerlei trucjes bij te hebben, het is tenslotte geen THPS :puh: Ik zie Michael en Trevor nog niet echt op een skateboard staan, maar Franklin zie ik dat nog best doen samen met z'n homies. Een skate parkje zoals die in Glen Park in GTA San Andreas lijkt me dan ook wel leuk om in het spel te hebben. Daar ging ik nog wel eens met mn BMX heen om een beetje op de half pipe 'trucjes' te doen (voor zover dat mogelijk was in SA).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.