Jump to content
Joriz

Dit is Los Santos vanaf een skateboard! (hopelijk)


Als je dacht dat Los Santos, de GTA5 stad die is gebaseerd op Los Angeles, vanaf de fiets al cool was dan moet je zeker het onderstaande filmpje zien. Ondanks dat het een hele grote stad is blijkt Los Angeles met zijn vele betonnen stoepen en hellingen toch ideaal voor een skateboarder om de halve stad door te jumpen. Nu hopen dat Rockstar Games naast de diverse fietsen die in GTA5 komen ook een skateboard toevoegt. Wederom veel kijkplezier! smile2.gif

Bron video: Vimeo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Cool filmpje. Ik moest even denken aan Tony Hawk's Pro Skater (heb ik ziekelijk veel gespeeld vroeger :puh:). Van mij mag er best wel een skateboard in GTA V komen. Ik hoef daar dan niet per se allerlei trucjes bij te hebben, het is tenslotte geen THPS :puh: Ik zie Michael en Trevor nog niet echt op een skateboard staan, maar Franklin zie ik dat nog best doen samen met z'n homies. Een skate parkje zoals die in Glen Park in GTA San Andreas lijkt me dan ook wel leuk om in het spel te hebben. Daar ging ik nog wel eens met mn BMX heen om een beetje op de half pipe 'trucjes' te doen (voor zover dat mogelijk was in SA).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zie Trevor mensen doodslaan met een skateboard en Michael al zijn botten breken.

En Franklin alleen zijn skateboard in zijn lowrider auto in het kofferbak, dus meer als een sier zeg maar.

Dus no way dat het bruikbaar is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gaan we GTA V spelen blijkt michael ook nog eens ex-proffesioneel skateboarder te zijn. :7 Maar als ze er in zitten moeten ze ook bruikbaar zijn, anders heeft het ook geen zin om ze erin te doen.

Lijkt me ook leuk als je dan lang een skatepark loopt of over venice beach (in game naam even kwijt) dat je mensen ziet skateboarden. Franklin zie ook echt nog wel op een board staan en dan tegelijkertijd zijn hond uit laten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...