Jump to content

Een vrouwelijke protagonist!

Recommended Posts

Geplaatst:

En hoe deden ze het bij ac 3 liberation op de psvita,je kon er perfect mee spelen en verhaal zeker ook ni slecht

Geplaatst:

Ik twijfel. Aan de ene kant lijkt het me best leuk, maar aan de andere kant kan ik me ook moeilijk een hele verhaallijn voor een vrouwelijke protagonist inbeelden. Ik ga er vanuit dat Rockstar daar best iets leuks mee zou weten te verzinnen, maar dat moet ik dan nog wel ff aan zien.

Geplaatst:

En hoe deden ze het bij ac 3 liberation op de psvita,je kon er perfect mee spelen en verhaal zeker ook ni slecht

Die vergelijking volg ik niet helemaal, AC is een heel andere serie dan GTA! Behalve de free-roaming aspecten die de series delen zijn er niet zo veel overeenkomsten..

Geplaatst:

Ik hoop ook wel dat dit een keer gebeurt. of d.m.v dlc of 1 van de zoveel personages. Ik zie het idee van Dutchy3010 wel zitten. En volgens mij zijn er ook niet zoveel (niet lullig bedoeld ofzo) zoveel vrouwelijke criminelen, die lijken op voorgaande personages, ze staan meestal helemaal boven aan de ladder en zijn de baas of zijn de hoeren en staan helemaal onderaan de ladder. Al zou het natuurlijk wel leuk zijn dat R* met zo'n vrouw komt die wel de super stoere assassin of wat dan ook is.

Ik vond het in AC liberation ook wel goed uitgewerkt, kon je ook verkleden als rijke dame en zou je ding als assassin doen. Zijn allemaal mogelijkheden die je als man niet hebt.

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Een vrouwelijke hoofdrolspeler in GTA? Hmmm.....vóór GTA V had ik gezegd: Dat gaat nooit gebeuren! Nu men in GTA V echter voor 'n Multiple Character Storyline hebben gekozen, zie ik geen reden meer waarom niet één vd karakters 'n vrouw zou kunnen zijn. Qua DLC, zeker als men ook daar voor 'n MCS gaat, acht ik de kans zelfs groter. Want ..... sorry dames ..... vrouwelijke criminelen zijn doorgaans toch minder interessant dan mannelijke. De laatste groep neigt toch net ff meer naar geweld en shit, en dat is toch wat we willen van GTA. Ik iig wel. Daarom lijkt 'n korte verhaallijn, zoals in DLC's als TLAD of TBOGT me eerder in de lijn der verwachting liggen.

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Ik moest eventjes zoeken wat een protagonist was (gewoon hoofdrolspeler). Mr ik mis idd wel een vrouwlijke hoofdrolspeelster. Dat zou ik echt wel wat leuker vinden, ipv 3 mannen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Zie het niet zitten. Kan me gewoon niet verplaatsen in een vrouw die honderden mensen vermoord en in een GTA-game meespeelt, is trouwens niet eens racistisch bedoeld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...