Sir_Ballas Geplaatst: 16 maart 2013 Rapport Geplaatst: 16 maart 2013 [b]Type[/b]: Signature [b]Stijl[/b]: strak [b]Grootte[/b]: 500x150px en 150kB [b]Voorbeeld[/b]: leef je uit. [b]Tekst[/b]: oppergabbers 4 life, lost 4 ever [b]Rand[/b]: ja, zwart/wit [b]Kleuren[/b]: witte letters met zwarte rand [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel) omdat ik een custom sig wilde Reageren
Michael Geplaatst: 8 april 2013 Rapport Geplaatst: 8 april 2013 Heey! Ik zag dat je een handtekening zocht. Ik heb mijn best gedaan maar ik gebruik geen échte photoshop. Hope you like it and use it Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 8 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2013 bra, ik was het eigenlijk vergeten :$ maar bedankt maat, ziet er echt sick uit! (op een positieve manier ) Reageren
Michael Geplaatst: 8 april 2013 Rapport Geplaatst: 8 april 2013 bra, ik was het eigenlijk vergeten :$ maar bedankt maat, ziet er echt sick uit! (op een positieve manier ) Ik vond het best wel iriterend om het te maken omdat steeds mijn computer uitviel. Het is geen PSD maar wel een creatie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.