Jump to content

Pc bouwen voor GTA IV


Daniel4589

Recommended Posts

Goedenavond,

Ik ben mezelf aan het inlezen om mijn pc te gaan (ver)bouwen, nu zou ik graag gta iv willen spelen onder anderen.

Hebben jullie tips en advies met welke onderdelen? Ben best wel een noob op dit gebied.

En is het te realiseren met een budget tussen de 300/400 euro?

Gr Daniel

Link to comment
Delen op andere websites

Upgraden gaat wel, een hele PC samenstellen niet..

Ok en met een upgrade is het wel te doen dan?

Had al naar de aanbevolen eisen op sites gekeken en dan zou het dus wel moeten lukken voor 300/350 euro?

Link to comment
Delen op andere websites

In dit topic kan je met behulp van de Flitskikker InfoTool de specs van je PC plaatsen. Anderen kunnen jou dan adviseren welke onderdelen van je computer een upgrade nodig hebben om GTA IV te kunnen spelen. Houd er wel rekening mee dat de minimale eisen zoals Rockstar die aangeeft wel heel erg minimaal zijn en geen al te fijne spelbeleving verzorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Upgraden gaat wel, een hele PC samenstellen niet..

Ok en met een upgrade is het wel te doen dan?

Had al naar de aanbevolen eisen op sites gekeken en dan zou het dus wel moeten lukken voor 300/350 euro?

Post wel eerst je specs.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals gezegd hieronder de spes van mijn oude pc, ben benieuwd of het nog de moeite waard is:

Processor: Intel Pentium 4 cpu 3.00GHz (Dual Core)

kloksnelheid: 3000 MHz

geheugen: 1022 mb

Videokaart: Nvidia GeForce 7300

Besturing: Windows Vista Home Premium.

Zoals ik al eerder vertelde, ben een noob op computer gebied.

Is het nog de moeite waard om te gaan upgraden of maar een nieuwe pc gaan aanschaffen?

De pc ga ik eigenlijk alleen maar gebruiken om sowieso gta IV te spelen en voor de huis tuin en keukendingen gebruik in de laptop wel.

Adviezen over prijzen ed zijn van harte welkom.

Gr Daniel

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie nog tips/adviezen wat voor pc het zou moeten worden en dan ook wat voor prijskaartje hieraan gaat hangen.

Ben geen hardcore gamer op de pc en het hoeft ook niet nieuwste van het nieuwste en beste van het beste. Grafics hoeven ook niet op max max te draaien. Ga hem dus eigenlijk het meest voor GTA IV gebruiken.

Gr Daniel

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie nog tips/adviezen wat voor pc het zou moeten worden en dan ook wat voor prijskaartje hieraan gaat hangen.

Ben geen hardcore gamer op de pc en het hoeft ook niet nieuwste van het nieuwste en beste van het beste. Grafics hoeven ook niet op max max te draaien. Ga hem dus eigenlijk het meest voor GTA IV gebruiken.

Gr Daniel

Daniel, een PC komt goed, met het juiste prijskaartje.

Wat al een voordeel is, is dat je een PC wilt en geen laptop. PC's zijn nogal goedkoop vergeleken met een laptop. Waar je op moet letten is de kloksnelheid (aangegeven in gHz) en je videokaart.

Ikzelf heb een voorkeur aan nVidia, maar dat kan bij jou anders zijn. Als je een eigen PC laat bouwen, en vooral een gamepc, kun je voor 1000 euro een flink dingetje laten maken. Jij checkt wat je wilt en degene zet het er voor je in. Het is veel geld, maar dat is een kwestie van sparen.

http://www.notebookcheck.net/

Deze site is vooral voor notebooks, maar voor videokaarten kun je hier even checken. Als je nummer één videokaart in je PC stopt, dan kan je GTA IV makkelijk draaien. Kost veel uiteraard.

Nog vragen? Stel ze gerust.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...