Jump to content

Pc bouwen voor GTA IV


Daniel4589

Recommended Posts

Hij wil bijna alleen gta IV kopen waarom zou je dan een pc van 1000 euro adviseren... :7

Voor een 600 à 800 euro moet er wel iets samen te stellen zijn dat gta IV makkelijk aan kan. :)

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Thnx voor de tips, maar het is niet zo dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten alleen wil ik geen 1000euro voor een pc gaan uitgeven. Ik wil het met een minder budget gaan doen. Het is namelijk niet zo dat ik dagelijks achter de pc ga zitten. Mezelf kennende zal ik voorlopig alleen gta4 gaan spelen, dan wel met de LCPDFR mod. Dus dan hoop ik dat het ook met minder kan zeg maar. En zoals eerder aangegeven ben ik een n00b op computer gebied en deze wereld is best groot.

Gr Daniel

Hij wil bijna alleen gta IV kopen waarom zou je dan een pc van 1000 euro adviseren... :7

Voor een 600 à 800 euro moet er wel iets samen te stellen zijn dat gta IV makkelijk aan kan. :)

Je haalt de woorden uit m'n mond :puh:

Low - medium, maar een aanrader is het zeker niet. Beter een ander systeem kopen of je huidige systeem (wanneer deze nog goed is) upgraden.

Zou je willen onderbouwen waarom deze niet geschikt is? ;)

>>> Door Megadreams: Nu ik terug ben meteen maar deze triple-post samenvoegen. Gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Low - medium, maar een aanrader is het zeker niet. Beter een ander systeem kopen of je huidige systeem (wanneer deze nog goed is) upgraden.

Zou je willen onderbouwen waarom deze niet geschikt is? ;)

Je specs in vorige pagina.

Pentium 4 3GHz, te oud en te traag. Zeer ongeschikt voor games als GTAIV.

Nvidia Geforce 7300, is een onboard videokaart dat eventueel een aantal RAM moet pikken.

1022MB RAM, deels ingenomen door de videokaart. Ook zeer geschikt voor GTAIV. Ik weet of de Geforce 7300 Shader Model 3.0 heeft maar

we zitten al ondertussen op Shader Model 5.0 of hoger. Als het je lukt om GTAIV met succes op gestart krijgt, ga er maar van uit dat je misschien met 1 FPS speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is krijg ik vandaag mijn nieuwe computer, absoluut geen high end systeem, maar vergelijkbaar (iets sterker) dan mijn vorige systeem.

AMD Athlon X2 270 @3.4GHz

Geforce GT 630 2GB

500GB HDD

Win 7 ultimate 64 - bit

4GB RAM

Het betreft een splinternieuwe PC voor 299,99! Ik moet er wel bij vermelden dat er geen Windows op het systeem staat, maar dit installeer ik toch altijd zelf. Ik ga hem afhalen maar je kan m ook laten opsturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Low - medium, maar een aanrader is het zeker niet. Beter een ander systeem kopen of je huidige systeem (wanneer deze nog goed is) upgraden.

Zou je willen onderbouwen waarom deze niet geschikt is? ;)

Je specs in vorige pagina.

Pentium 4 3GHz, te oud en te traag. Zeer ongeschikt voor games als GTAIV.

Nvidia Geforce 7300, is een onboard videokaart dat eventueel een aantal RAM moet pikken.

1022MB RAM, deels ingenomen door de videokaart. Ook zeer geschikt voor GTAIV. Ik weet of de Geforce 7300 Shader Model 3.0 heeft maar

we zitten al ondertussen op Shader Model 5.0 of hoger. Als het je lukt om GTAIV met succes op gestart krijgt, ga er maar van uit dat je misschien met 1 FPS speelt.

Ik had het niet meer over m'n eigen pc maar diegene die in de link stond, deze is het http://www.computerg...products_id=781

Als het goed is krijg ik vandaag mijn nieuwe computer, absoluut geen high end systeem, maar vergelijkbaar (iets sterker) dan mijn vorige systeem.

AMD Athlon X2 270 @3.4GHz

Geforce GT 630 2GB

500GB HDD

Win 7 ultimate 64 - bit

4GB RAM

Het betreft een splinternieuwe PC voor 299,99! Ik moet er wel bij vermelden dat er geen Windows op het systeem staat, maar dit installeer ik toch altijd zelf. Ik ga hem afhalen maar je kan m ook laten opsturen.

Ga je er ook gta IV mee spelen? En heb je hem al binnen?

Info ed mag ook via een pbtje hoor.

Gr Daniel

>>> Door Megadreams: Posts samengevoegd. Gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...