Jump to content

De handleiding van San Andreas (PC!!!)

Gunslinger

Recommended Posts

Wie GTA SA (legaal) op de PC heeft kent de handleiding wel van het spel. Echt zo'n dik gekaft boek, zeer netjes :D. En dan ook nog dat zo'n stadsgids is... Echt heel mooi... Maar is het ook nodig? Wat vindt jij ervan? Een beetje overbodig of juist super gedaan? Just tell it :D

Delen op andere websites

Ermz.. Ik snap het doel niet van het topic? Moet ik uitleggen wat ik van de handleiding vind?.. Vind ik best handig, alleen moet je zo veel bladeren. Ik kijk er ook niet zo veel in. Maar die originele dingen in originele hoesjes van een originile winkel vindt ik wel altijd aantrekkelijk.

Delen op andere websites

Jaah ik bedoel wat je er van vindt, wa je ervaringen meej die handleiding zijn. Zoals jij al zei, da je veel moet bladeren bijvoorbeeld.

Dus de bedoeling is zegge wa je van die handleiding vindt..

Bewerkt: door Gunslinger
Delen op andere websites

Vind m qua uiterlijk wel mooi, alleen staat er zo weinig in.

Ik lees altijd alleen (net als bij GTA3 en VC), waar welke tent is en de besturing.

Voor de rest nooit iets over vigilant missies, bepaalde doelen in het spel, side missies enz.

Maar ik moet toegeven, het boekje zier er erg gelikt uit.

Grtz Jeroen

Delen op andere websites

Heel leuk die handleiding, voor met die reclame verwijzingen. Die dikke kaft is ook wel handig, zo kan het niet zo makkelijk scheuren.

'DICK Goblins, world of COQ'

Moet ik niet uitleggen denk ik :lol:

Delen op andere websites

Mooi boekje..

Van de ene kant nogal irritant dat je de cd achter in moet stoppen.. Ben benieuwd hoe slecht dat voor de cd is.. :rolleyes: (ik zou al bijna om een crack gaan vragen :embarassed: )

van de andere kant wel handig want dan raak je nooit hetdoosje kwijt tussen de hele cd stapels (hier dan hé ;) )

Greetz Dennis..

Delen op andere websites

...

van de andere kant wel handig want dan raak je nooit hetdoosje kwijt tussen de hele cd stapels (hier dan hé ;) )

...

Maarjah, je kunt hem wel kwijtraken in de boekenkast.

maargoed, ik vind het een een leuk boekje en mag 'm graag lezen.

En die advertenties zijn best wel lache. Het boekje doet net of het een echte stadsgids voor het echte leven

Delen op andere websites

Ik vind dat Rockstar dat boekje prachtig heeft gemaakt.. heb 't boekje bij een vriend gelezen, en ik moet zeggen dat ik 't kei mooi vond gemaakt...

De meeste Game ontwikkelaars stoppen er niet zo'n mooi boekje bij...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...