Gunslinger Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Wie GTA SA (legaal) op de PC heeft kent de handleiding wel van het spel. Echt zo'n dik gekaft boek, zeer netjes . En dan ook nog dat zo'n stadsgids is... Echt heel mooi... Maar is het ook nodig? Wat vindt jij ervan? Een beetje overbodig of juist super gedaan? Just tell it Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ermz.. Ik snap het doel niet van het topic? Moet ik uitleggen wat ik van de handleiding vind?.. Vind ik best handig, alleen moet je zo veel bladeren. Ik kijk er ook niet zo veel in. Maar die originele dingen in originele hoesjes van een originile winkel vindt ik wel altijd aantrekkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Jaah ik bedoel wat je er van vindt, wa je ervaringen meej die handleiding zijn. Zoals jij al zei, da je veel moet bladeren bijvoorbeeld. Dus de bedoeling is zegge wa je van die handleiding vindt.. Bewerkt: 12 juli 2005 door Gunslinger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
predaking Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Vind m qua uiterlijk wel mooi, alleen staat er zo weinig in. Ik lees altijd alleen (net als bij GTA3 en VC), waar welke tent is en de besturing. Voor de rest nooit iets over vigilant missies, bepaalde doelen in het spel, side missies enz. Maar ik moet toegeven, het boekje zier er erg gelikt uit. Grtz Jeroen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik vind de het wel beter dan de andere boeken van GTA. Dit is dik en de andere dun. Mara ik gebruik het niet veel.Het grooten deels ken ik al van PS2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Moet je nou ook al een topic maken over wat je van de handleiding vind? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Heel leuk die handleiding, voor met die reclame verwijzingen. Die dikke kaft is ook wel handig, zo kan het niet zo makkelijk scheuren. 'DICK Goblins, world of COQ' Moet ik niet uitleggen denk ik :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Het is een mooi boekje, maar ik lees er verder niet zoveel in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Mooi boekje.. Van de ene kant nogal irritant dat je de cd achter in moet stoppen.. Ben benieuwd hoe slecht dat voor de cd is.. :rolleyes: (ik zou al bijna om een crack gaan vragen :embarassed: ) van de andere kant wel handig want dan raak je nooit hetdoosje kwijt tussen de hele cd stapels (hier dan hé ) Greetz Dennis.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Ene Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ...van de andere kant wel handig want dan raak je nooit hetdoosje kwijt tussen de hele cd stapels (hier dan hé ) ... Maarjah, je kunt hem wel kwijtraken in de boekenkast. maargoed, ik vind het een een leuk boekje en mag 'm graag lezen. En die advertenties zijn best wel lache. Het boekje doet net of het een echte stadsgids voor het echte leven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeRCT Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Mijn versie is Nederlands, best wel balen.. alle leuke Engelse woordgrapjes zijn weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Het is een mooi boekje. Maar lees er bijna nooit in. Want ik hou niet zo van lezen. Bewerkt: 14 juli 2005 door kortman_8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 mooi boekje maar ik ken alles al van de ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ik vind alles netjes en mooi in het nederlands dat vind ik er goed van , ik heb hem op de xbox. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ik vind dat Rockstar dat boekje prachtig heeft gemaakt.. heb 't boekje bij een vriend gelezen, en ik moet zeggen dat ik 't kei mooi vond gemaakt... De meeste Game ontwikkelaars stoppen er niet zo'n mooi boekje bij... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.