W3sl3y Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ik vind hem echt heel mooi en strak. Alleen zo dik is ie niet hoor. Hij lijkt dik door de kaft maar als er niet zo'n mooie kaft was, was ie ook een stuk kleiner. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Ene Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ze weten zo wel mensen over te halen om het spel kopen, en niet downloaden, overbranden o.i.d.. Hou opzich ook niet zo van lezen maar dit mag ik echt graag lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 mooi boekje, een stads gids. eigelijk heb je het niet nodig, als je alles zelf wilt ontdekken moet je het niet lezen. maar het is wel lekker dat het nederlands is. beter dan de handleiding die zat bij de PS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hollo Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Mijn versie is Nederlands, best wel balen.. alle leuke Engelse woordgrapjes zijn weg Dat is inderdaad jammer. Het boekje is helaas overbodig. Er worden geen tips/hints gegeven over het spel. Ik geloof dat de handleiding van GTA3 en GTA VC wel wat 'geheimpjes/spoilers' verklapte, maar weet niet zeker meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joostjeh Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ik vind het wel een leuk boekje alleen daar waar je de dvd inmoet stoppen dat ding is veels te hard (daardoor is mij eerste kapot gegaan er zat een dike barst in) maar voor de rest is het wel een mooi boekje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Het is gewoon rockstar, EA games zou dat nooit doen :lol: Edit: Waarom doet mijn plaatje het niet? :angry: Bewerkt: 15 juli 2005 door Deejay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.