nnvt Geplaatst: 21 maart 2013 Rapport Geplaatst: 21 maart 2013 Ok ik heb daarstraks gta iv nog eens opgestart maar hij zegt dat de graphics maar 59mb zijn en ik heb een nvidia geforce gt630m die normaal 1gb zou hebben op die 59mb kan je gta iv uiteraard niet spelen, Gta iv werkte altijd goed op die nvidia maar nu plots niet meer hoe komt dit? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 maart 2013 Rapport Geplaatst: 21 maart 2013 Nieuwste drivers al geïnstalleerd? Dat kan je hier doen. Reageren
flashingst Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 Ik denk dat je een laptop hebt met 2 grafische kaarten. 1 op het board zelf en 1 echte videokaart. Ik denk dat je moet rechtsklikken en dan iets in de zin van "Afspelen met Nvidia grafische adapter" oid... Reageren
web-coolventje Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Heb dat geprobeert van flashingst en het lukte niet of is het mijn videokaart (geforce gt 540) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.