Jump to content

iMessage foto probleem


3L1077

Recommended Posts

Elke keer ik een foto probeer te sturen op iMessage, stopt hij met versturen op ongeveer 9/10de en zegt hij dat het mislukt is.

Ik heb gisteren de update gedaan, maar ik had het probleem zowel voor als na.

Iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je 100% zeker dat een goeie en stabiele internetverbinding hebt? :puh:

Anders:

'Is bij Instellingen/Berichten het onderwerpveld geactiveerd ? Zo ja, dan kun je niets versturen als je daarin je antwoord zet. Je moet je antwoord zetten in het tekstblok eronder, maar de scheidingslijn is heel dun. Als je bij instellingen het onderwerpveld deactiveert heb je dat probleem niet, dan type je direkt in het berichtenveld.'

Bron: http://forum.icultur...t-mogelijk.html bericht #7 van Beech43

En staat de Imessage aan in Berichten? (Te vinden in je settings)

EDIT:

Ik zie nu pas dat het om foto's gaat, geen tekst. :$ Misschien kan je het antwoord vinden in de onderstaande link: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/136647-geen-fotos-via-imessage-ios.html

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Dit al geprobeerd?

  • Geforceerde reboot (aan/uit-knop + thuisknop ingedrukt houden tot hij uitgaat)
  • Herstel standaard netwerk (kies netwerk (tik op pijltje ernaast) > Vergeet dit netwerk > kies opnieuw het netwerk > done; bij mobiel internet moet je een dergelijke manier gebruiken)
  • Netwerkinstellingen resetten (Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen)

(zijn ook enkele oplossingen die genoemd zijn in de link die FireFighter meegaf)

Zijn toch meestal de meest effectieve oplossingen. Heb onlangs toevallig nog een dergelijk probleem gehad toen ik een foto wilde sturen. Maar dat kon ik oplossen door het standaard netwerk even te resetten (dus geen volledige reset van de netwerkinstellingen).

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je misschien precies overtypen wat voor error je krijgt? En hoe zijn je settings? En heb je een Ipad, Ipod, Iphone? Hoe specifieker je bent, hoe makkelijker we een oplossing kunnen vinden. :puh:

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ipod 5de generatie.

Ik krijg naast de foto een rood uitroepteken met daaronder in het rood : "Niet afgeleverd"

Kan je wel foto's ontvangen?

Edit: Ah, probleem is al opgelost. :7

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit inderdaad op 6.1.3

Dan zul je waarschijnlijk dus moeten wachten op iOS 6.1.4, ben ik bang. :puh:

@FF: nou, opgelost? Nog niet, hoor. Kan nog wel een week of langer duren voor Apple met een oplossing voor het probleem komt. Of ze moeten er als de kippen bij zijn en morgen ofzo al een update uitbrengen. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is nu ook overgegaan naar gewone tekstberichten.

Nog mensen met dit probleem?

Ik niet, aangezien ik nog op iOS 6.1.2 zit. Als ik update, dan ben ik m'n jailbreak kwijt, dus kan nu ook niet updaten. Je kunt een IPSW (iPhone Software-bestand) van iOS 6.1.2 downloaden en die herstellen op je iPod touch, maar dat is best een groot bestand (ruim 800 MB). Gewoon even naar Googlen hoe je deze kunt vinden en hoe je het bestand op je iPod touch kunt krijgen, zou ik zeggen.

Moet je uiteraard wel zorgen dat je toevallig een backup hebt van op iOS 6.1.2. Anders heeft het nog geen zin. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ik me goed herinner; (het is gisterennacht begonnen,) kon ik geen foto's meer versturen, op 6.1.2, en heb ik daarom proberen updaten, maar dat hielp niet, het was dus volgen mij ook al op 6.1.2...

Dan IPSW van iOS 6.1 downloaden? Of had je het probleem daar ook?

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat ik me kan herinneren?

Maar ik heb nu niet echt zin om downloads van andere ios versies te installeren, en me in zo'n dingen te smijten.

Ik den dat het dus een probleem is waar niks aan gedaan kan worden en dat dit topic gesloten mag worden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...