Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 hallo ik heb img tools en ik wil de scooter instaleren laar als ik dat probeer dan krijg ik deze foutmelding:dir file error!it might be in using...exiting kan iemand helpen? Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 het zegt dat het in gebruik was dus had jij niet toevalling VC aan staan toen je aan het installeren was??? Reageren
Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 nee ik had het juist afgezet Reageren
Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 ik krijg nu als ik het wil toevoegen I/O ERROR 32 Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 geen dubbelposts aub gebruik de edit knop jah nu weet ik het ook niet meer..ik heb die errors zelf nooit gekregen..neus eens rond op het forum in de andere topics zou ik zeggen Reageren
dumuti Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 ik krijg nu als ik het wil toevoegen I/O ERROR 32 Dan moet je vice city uitzetten en dan kan je downloaden Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 hoe bedoel je downloaden...dat heeft hij toch al gedaan <_< Reageren
Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 (bewerkt) ik hebdie bestanden toegevoeg maar als ik wilrebuilden dan krijg ik deze foutmelding:read beyond end of file Bewerkt: 4 juli 2004 door marco vercetti Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 nog nooit gehad maar doet hij het ook gewoon zonder te rebuilden?? Reageren
Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 alles gefixt ik heb nen topgamer erbij gehaald Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.