Carval444 Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 (bewerkt) Hoi, ik ben opzoek hoe ik mods van gta sa op men original xbox kan doen! Sommige zeggen dat je het moet doen zoals op een pc, maar werkt niet. ik ben vooral opzoek naar mapmods, niet zoals spacestein of zoiets. ik ben ook opzoek naar enb series voor de original xbox. ik heb er niet zo veel verstand van mapmods te installeren, dus alle hulp is welkom! groetjes carval444 Bewerkt: 22 maart 2013 door Carval444 Reageren
Mrkwark Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=205046 Reageren
Carval444 Geplaatst: 22 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 jah, had ik al meerdere malen gelezen maar dat is voor car mods, en ik zoek iets voor mapmods (en andere mods) ps: ik ben ook opzoek naar enb series voor xbox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.