JuStFiRe- Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 Hey, Na me erg lang bezig te houden met Mods, zoals radar mod, LCPDFR, enzovoort enzovoort, ben ik me weer gaan richten op GTA, zonder mods. Ik hoor mensen die zeggen: "Neem een commandline.txt" maar wat is dat eigenlijk? Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 1. INSTALL: installeer het spel en meld je aan bij social club etc.2. SHORTCUT: maak een snelkopeeling naar LaunchGTAIV.exe op je bureaublad. 3. OPENING: rechtermuis > eigenschappen 4. CODING: typ de volgende code in: -windowed 5. RESOLUTION: typ daarna je scherm resolutie: -width=1680 -height=1050 (bijvoorbeeld) 6. DETAILS: vul daarna de graphics instellingen in: -texturequality=2 -renderquality=4 -detailquality=99 -viewdistance=99 7. SAVE THAT: dus je krijgt zoiets als dit: “D:\Games\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe” -windowed -texturequality=2 -renderquality=4 -detailquality=99 -viewdistance=99 -width=1680 -height=1050 8. CONNECT: start the social club en login. 9. DON’T: start het spel niet via de social club PLAY knop, maar minimaliseert het. 10. PLAY: start het spel via de snelkoppeling naar LaunchGTAIV.exe en geniet van één van de betere spellen van dit moment! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 Een overzicht (en alternatieve uitleg) van alle commandlines vind je trouwens hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.