MegaPilot Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 Hey, ik ben op zoek naar een Nvidia control panel omdat ik denk dat m'n Nvidia chip niet gebruikt wordt tijdens een game. Ik heb de laatste driver geïnstalleerd, maar ik kan de software van Nvidia niet vinden op m'n pc en ook niet op het net. Ik ben op zoek naar zo'n soort configuratiescherm waarin ik kan aanpassen waarvoor m'n Nvidia chip gebruikt wordt.. Alvast bedankt. Mvg, MP Reageren
Woody268 Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 (bewerkt) Ik heb gewoon bij de 'algemene instellingen' als voorkeur voor grafische processor 'krachtige nvidia-processor' zo zal hij altijd deze videokaart gebruiken en niet meer "automatisch" switchen. Bewerkt: 22 maart 2013 door Woody268 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 En waar zou ik die algemene instellingen moeten vinden? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 Die optie heb ik niet, ik kan wel bij steam en de game zelf het Energiebeheermodus zetten op "verkies optimale prestatie" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.