Jump to content

Belangrijke vraag gta 4

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand mischien het verschil tussen de traffic load en de traffic flow. want ik heb denk ik de taxi bug want ik bijna alleen maar taxi's. en als ik de traffic load of de traffic flow installeer gaan dan al mijn mods weg of niet?

Gr ilkay98

Geplaatst:

Als je trafficload installeerd, gaat er niks weg. Alleen de taxi bug word gefixt en er rijden extra voertuigen rond. (Bussen bvb)

Geplaatst:

Ik heb ook gehoord dat de game kan crashen als je dat installeert wanneer gebeurt dat eigenlijk als ik vragen mag?

Geplaatst:

Maar weet ook iemand mischien hoe ik trafficload moet installeren want ik wil het zo graag maar ik ben bang dat ik iets fout doe. als iemand het weet of er een link van heeft wilt die gene het dan alstublieft zeggen ik zou het echt waarderen .

Geplaatst:

Maar weet ook iemand mischien hoe ik trafficload moet installeren want ik wil het zo graag maar ik ben bang dat ik iets fout doe. als iemand het weet of er een link van heeft wilt die gene het dan alstublieft zeggen ik zou het echt waarderen .

Heb je toevallig de Simple Native Trainer? Dan heb je al een asi loader en hoef je alleen trafficload.asi in je gta iv folder te droppen. Indien je die niet hebt, download dan ff xLiveless of dsound.dll ;)

Geplaatst:

Ja, dsound.dll of xlive.dll moet dan in je GTA IV folder. Zolang je niets overschrijft moet je niet bang zijn hoor, en als je moet overschrijven: neem dan een back-up. Mocht er dan iets foutsgaan zeg je de originele bestanden gewoon terug in de juiste map en de problemen zouden moeten verdwenen zijn.

Geplaatst:

Sorry dat ik veel vraag maar moet je ook de NET ScriptHook hebben ik zou het graag willen weten want mijn gta 4 is taxi stad geworden.

En nogmaals mijn excuses hiervoor.

Gr.ilkay98

Geplaatst:

Ik had xlive.dll in mijn map van gta 4 gedaan maar toen ik het spel wou openen gaf hij een errror aan en nu heb ik xlive.dll verwijderd en nu doet het spel het wel gewoon maar zonder trafficload. HELP! Wat moet ik doen om de trafficload mod toch te gebruiken kan iemand het alstublieft zeggen ik zou het echt fijn vinden.

Gr.ilkay98

Geplaatst:

Zoveel berichten na elkaar plaatsen maakt echt niet uit, ilkay98. ;) Mensen gaan niet sneller reageren als je meerdere keren hetzelfde vraagt, integendeel.. Als je nog iets wilt toevoegen aan je bericht kan je altijd nog je bericht bewerken in plaats van dubbelposts of meer te maken (want dat is tegen de regels!).

Maar goed, ik kopieer even mijn vorig bericht in een ander topic:

Je moet Xliveless installeren (door xlive.dll in je GTA IV map te plaatsen) of de Asi loader (dsound.dll in je GTA IV map plaatsen). Daarnaast moet je ook Scripthook installeren (Scripthook.dll in je GTA IV map plaatsen).

Als die allemaal geinstalleerd zijn moet je nog de Trafficload bestanden (.asi en .ini) in je GTA IV map plaatsen en het zou moeten werken.

Aangezien je aangeeft dat XLiveless niet werkt kan je proberen om de asi loader (dsound.dll dus) te installeren. XLiveLess is eigenlijk een asi loader, met de bijkomende functie dat Games for Windows LIVE uitgeschakeld wordt en en je dus niet meer online kan maar wel savegames kan uitwisselen.

Geplaatst: (bewerkt)

Zoveel berichten na elkaar plaatsen maakt echt niet uit, ilkay98. ;) Mensen gaan niet sneller reageren als je meerdere keren hetzelfde vraagt, integendeel.. Als je nog iets wilt toevoegen aan je bericht kan je altijd nog je bericht bewerken in plaats van dubbelposts of meer te maken (want dat is tegen de regels!).

Maar goed, ik kopieer even mijn vorig bericht in een ander topic:

Je moet Xliveless installeren (door xlive.dll in je GTA IV map te plaatsen) of de Asi loader (dsound.dll in je GTA IV map plaatsen). Daarnaast moet je ook Scripthook installeren (Scripthook.dll in je GTA IV map plaatsen).

Als die allemaal geinstalleerd zijn moet je nog de Trafficload bestanden (.asi en .ini) in je GTA IV map plaatsen en het zou moeten werken.

Aangezien je aangeeft dat XLiveless niet werkt kan je proberen om de asi loader (dsound.dll dus) te installeren. XLiveLess is eigenlijk een asi loader, met de bijkomende functie dat Games for Windows LIVE uitgeschakeld wordt en en je dus niet meer online kan maar wel savegames kan uitwisselen.

Haha dankjewel Hanneswasco ik wist niet dat je posts kon bewerken na al die tijd maar goed ik heb zeg maar de asi loader en het script geïnstalleerd en in de folder gedaan. ook de trafficload bestanden .asi en .ini heb ik in de folder gedaan. En toen het spel opgestart. het spel startte goed op zonder bugs of crashes. Maar toen ik het een tijdje zat te spelen zag ik helemaal geen verschil.

Hoe komt dit?

Informatie: Mijn asi loader is Dsound.dll en mijn script heet scripthook.dll mijn gta 4 de laatste versie.

GR.Ilkay98 kan iemand alstublieft antwoord geven ik zou het echt fijn vinden

Bewerkt: door ilkay98

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...