Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als Kloep groen wordt, betekend dat niet dat er meer groen op straat is? :?

In ieder geval, succes met je opleiding, Kloepert. :tu:

Ik dacht ook dat het een aankondiging van nieuwe mods zou zijn/

Geplaatst:

Erg jammer Kloep maar ook weer een wijze keuze die ik respecteer. Je was een goede moderator en hopelijk blijf je hier nog rondhangen.

Geplaatst:

Als Kloep groen wordt, betekend dat niet dat er meer groen op straat is? :?

Ik dacht ook toen ik de titel las dat er een nieuwe moderator bij kwam. :puh: Ach ja.. :puh:

Bedankt Kloep en succes met je studie! ;D

Geplaatst:

Om alle onduidelijkheid over de topictitel weg te nemen:

Moderator Kloep wordt op eigen verzoek op straat gezet en zal voortaan in een groen camouflage pak over het forum sluipen.

Het blauw wordt dus op straat gezet: meer blauw op straat. Vandaar ook de tag onder de topictitel: Minder op het forum.

Onbegrepen genie hoor, die PatrickW...

Geplaatst:

Dank u allen! _O_

Ik zal zeker regelmatig hier langskomen, en over een aantal maandjes ook wel weer actiever denk ik. ^^

Btw, welke studies doe je?

Information Engineering aan het HBO.
Geplaatst:

Bedankt voor je inzet de afgelopen 14 maanden, Kloep! Schroom niet om lekker te blijven plakken, ondanks je groene kleurtje. :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor je inzet, Kloep! Jammer dat je stopt als moderator, maar studie gaat natuurlijk voor. Uiteraard hoop ik dat je hier gewoon rond blijft lopen. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Moderator Kloep wordt op eigen verzoek op straat gezet en zal voortaan in een groen camouflage pak over het forum sluipen.

Het blauw wordt dus op straat gezet: meer blauw op straat. Vandaar ook de tag onder de topictitel: Minder op het forum.

Aah! Nou ei undurstent it! ;D
Geplaatst:

Ik bedoelde dan ook dat ik dat eerst dacht, daarna snapte ik het wel. Ik vond het al raar omdat ik verwacht had dat Kloep weg zou gaan, ook al gaf hij dit zelf niet toe.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...