Jump to content

Wielrennen


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 577
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    110

  • MegaPilot

    100

  • NandroDavids

    93

  • KoningJesper

    79

In die bergetappe gaat ie toch wel tijd verliezen, lijkt me niet reëel om te zeggen dat hij ook echt mee kan doen om eindwinst.

Ja, denk ik ook. Als ie dan goed meekan, mogen we over een eventuele eindzege praten

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel uniek: een kopgroep waarin elk team vertegenwoordigd is. Lijkt me dat de jongens die achterop zitten een vroege rustdag gaat hebben: geen enkel team gaat achter zijn eigen renners rijden en dus gaat er geen tempo zijn achterin.

Link to comment
Delen op andere websites

Dumoulin, wat een held!!!

Ik had er op gehoopt, maar er stiekem niet meer op durven rekenen dat hij het rood terug pakt. En dan doet ie het gewoon. En hoe!!

Ik ben razend benieuwd hoe hij de tijdrit gaat presteren als hij het rood nog om de schouders heeft. Maakt het ongekende krachten los, of voelt hij de druk? Hij lijkt het allemaal stap voor stap zo goed op te bouwen.

Misschien kan hij zelfs nog wel een dagje mee in het hooggebergte?

Ondanks dat de Vuelta veel smaakmakers heeft verloren, is de spanning enorm. De tijdverschillen zijn klein en iedereen lijkt inderdaad van iedereen te kunnen winnen!

Wordt vervolgd...

Link to comment
Delen op andere websites

Degenkolb, man man man. Je twee grootste concurrenten eruit, Dumoulin die ongelooflijk werk levert om het peloton samen te houden en dan win je nog niet? Ik denk niet dat hij goed gaat slapen deze nacht.

Wel prachtig voor een team als Qhubeka dat ze een ritzege kunnen pakken.

Drie Belgen in de top 10 van deze etappe. Misschien dat er eentje nog eens per ongeluk zijn wiel als eerste over de streep kan duwen in een vlakke etappe.

Link to comment
Delen op andere websites

Tijd voor de koninginnenrit. De organisatie noemt dit 'de zwaarste rit ooit in een Vuelta' en dat is er wel aan te zien. Er lijkt geen enkele meter vlak te zijn in dat profiel. Wie goed uit de rustdag is gekomen, kan echt gigantische kloven slaan met zijn concurrenten. Misschien kennen we zelfs al de eindwinnaar na vandaag, al denk ik vooral dat we zullen weten wie de Vuelta sowieso niet wint.

Benieuwd wat Dumoulin kan waarmaken. Hij heeft me meer dan verrast, maar als hij dit weet te overleven, bewijst hij nog eens dubbel en dik de bloedvorm waarin hij verkeert.

Zonde dat deze etappe niet een dagje later ligt, dan had ik hem helemaal kunnen mee pikken. Al ga ik sowieso een oogje in het zeil houden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is nog voor de eerste beklimming tegen een vangrail gereden en heeft die hele eerste beklimming krachten verspeeld om weer bij de kopgroep te komen.

Schakel maar over naar Nieve als kopman, als Froome nu al 3 minuten op de favorieten achter zit, kan dat op het einde van de rit makkelijk een minuut of 8 zijn. Ik zie dat Roche bij hem zit: is dat van niet beter kunnen, of is dat zijn mannetje om hem nog op tijd binnen te krijgen? Beetje idioot, gezien hij het beste geplaatst is. Anders hadden ze een tijdje met Nieve en Roche kunnen spelen.

Wat is Oleg Tinkov toch onnavolgbaar: https://twitter.com/olegtinkov

'Who is the best cyclist of 2015 now? :-)'

emo.gifemo.gif:7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...