Aceke Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Wang Cars blijft rood Dit is mijn situatie: Ik heb de driving school volledig uitgespeeld (ik heb minstens brons, meestal zilver en een paar gouden). Ik heb CJ's garage uitgespeeld (hoewel ik verder niets met die garage kan doen enkel saven + 2 opslagplaatsen voor wagens) Ik heb de missies met de modelvliegtuigjes uitgespeeld Ik heb de missies met Woozie (de chinees) uitgespeeld Enkel van de syndicate missies moet ik er nog een paar doen (de 3 laatste) Maar toch kan ik Wang Cars nog altijd niet kopen. Raar vind ik dat de Driving school nog altijd aangeduid staat met een rode letter S (niet volledig uitgespeeld? bug in de game?) Heeft iemand éénig idee. Alle hulp is welkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Normaal gesprokken kun je hem kopen als je CJ's Garage hebt uitgespeeld. Aangezien je dat al hebt gedaan en het nog steeds niet kunt. :blink: Ik weet eigenlijk niet wat er is maar misschien is het beste om gewoon zover mogelijk alles uittespelen. Jammer dat je de Driving School niet kan afmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Driving school en andere school's worden altijd aangegeven met een rode S. Maar waarom je hem nog niet kan kopen weet ik ook niet. Het word volgens mij aangegeven in een missie dat je hem kan kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik snap het ook niet zelf kon ik de garage ook pas kopen nadat ik in het derde deel was. Beetje vreemd niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Speel alle missie uit en als je dan het niet kan kopen dat is het zeker een bug. Zie je altijd het rode s tekentje op je radar of alleen als je daar dicht in de buurt bent? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 @ Aceke... in 't ergste geval zul je overnieuw moeten beginnen Dit is wel rottig... maar als je Wang Cars dan nog niet kunt kopen, weet je dat het aan je Spel ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Speel alle missie uit en als je dan het niet kan kopen dat is het zeker een bug. Damn.. Dan heb ik die Bug ook, alhoewel ik de Driving School nog niet uit heb, zou het daar aan kunnen liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Je hebt die Bug helemaal niet, je moet eerst de Driving School uitspelen. Bewerkt: 13 juli 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aceke Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Speel alle missie uit en als je dan het niet kan kopen dat is het zeker een bug.Zie je altijd het rode s tekentje op je radar of alleen als je daar dicht in de buurt bent? Neen enkel als ik in de buurt ben. Ik ga nu de syndicate missies uitspelen hopelijk gaat het dan wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Speel alle missie uit en als je dan het niet kan kopen dat is het zeker een bug.Zie je altijd het rode s tekentje op je radar of alleen als je daar dicht in de buurt bent? Neen enkel als ik in de buurt ben. Ik ga nu de syndicate missies uitspelen hopelijk gaat het dan wel. Als 't niet lukt.. post dan ff een berichtje Dan kenne we verder helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTApimp Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik kan wang cars nog steeds niet kopen :huh: en ik ben ondertussen al in las venturas waar ik nog maar 1 missie kan doen(denk ik) en dan hep ik ook nog alle huizen behalve 1 gekocht en ik kan hem nog steeds niet kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aceke Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 HET IS GELUKT gewoon de syndicate missies uitspelen. Dus missie yakayaka boom boom(ofzoiets). Daarna krijg je 2 telefoontjes. de laatste is van Jethro die zegt dat de garage te koop staat. CLOSED Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 dit is nu beetje offtopic maar ik heb het al eens gehad voor zero dat moet je ook kopen en het was rood maar toch ging ik er eens in en ik kon het gewoon kopen maar het was rood dus kijk dit eerst altijd na Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Aceke:heb je al die missie met test drive gedaan en dan een missie voor de test drive dan moet je in die missie de wang cars bedrijf kopen ik heb het al Bewerkt: 15 juli 2005 door gtawilco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Aceke:heb je al die missie met test drive gedaan en dan een missie voor de test drive dan moet je in die missie de wang cars bedrijf kopen ik heb het al ja nu is het al klaar hij heeft het kunnen kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.