S-te-Fan Geplaatst: 26 maart 2013 Rapport Geplaatst: 26 maart 2013 (bewerkt) Goedendag dames en heren Ik, ben op zoek naar een nieuwe videokaart. Mijn Nvidia 260GTX kan niet goed meer uit de weg met de grafisch zware spellen van tegenwoordig en ik ben daarom nodig op zoek naar vervanging. Nou heb ik genoeg geld om een nieuwe monsterpc van een computer te kopen maar mijn interesse ligt al lang niet meer bij het hardcore gamen. Ook ben ik aan het sparen voor vanalles en nog wat dus ik wil mijn budget beperken naar rond de €125, ik ben van mening dat je voor die prijs tegenwoordig een goede videokaart kan halen. Mijn huidige systeem dateert alweer uit begin 2009 en met de visie op de toekomst heb ik toen hardware gekocht met de nieuwste standaarden zodat een upgrade mogelijk zou zijn. Specificaties van mijn huidig systeem: Intel Core i7 920 @ 2,67 GHz 6 GB DDRIII RAM @ 1333MHz Gigabyte X58 Nvidia Geforce 260 GTX Monitor @ 1440x900 Het liefst zie ik dat ik spellen als Battlefield 3/4 en Total War: Rome 2 en gelijke op een zo hoog mogelijk niveau kan spelen. Nu kwam ik wel een heel aantrekkelijke videokaart tegen; de AMD HD7790. Aangezien de GPU in deze kaart gebruikt gaat worden in de nieuwe XBox verwacht ik dat games ook in de toekomst goed zullen draaien op deze videokaart. Tip/suggiesties/advies? Bewerkt: 26 maart 2013 door S-te-Fan Reageren
Woody268 Geplaatst: 26 maart 2013 Rapport Geplaatst: 26 maart 2013 De waarschijnlijke advies prijs voor de AMD HD 7790 ligt buiten jou budget. De AMD HD 7770 ligt daarentegen wel binnen je budget: http://www.alternate.nl/html/product/SAPPHIRE/Radeon_HD_7770_GHz_Edition_OC/1049151/?tk=7&lk=4031 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.