Jump to content

Nieuwe videokaart


S-te-Fan

Recommended Posts

Goedendag dames en heren

Ik, ben op zoek naar een nieuwe videokaart. Mijn Nvidia 260GTX kan niet goed meer uit de weg met de grafisch zware spellen van tegenwoordig en ik ben daarom nodig op zoek naar vervanging.

Nou heb ik genoeg geld om een nieuwe monsterpc van een computer te kopen maar mijn interesse ligt al lang niet meer bij het hardcore gamen. Ook ben ik aan het sparen voor vanalles en nog wat dus ik wil mijn budget beperken naar rond de €125, ik ben van mening dat je voor die prijs tegenwoordig een goede videokaart kan halen.

Mijn huidige systeem dateert alweer uit begin 2009 en met de visie op de toekomst heb ik toen hardware gekocht met de nieuwste standaarden zodat een upgrade mogelijk zou zijn.

Specificaties van mijn huidig systeem:

Intel Core i7 920 @ 2,67 GHz

6 GB DDRIII RAM @ 1333MHz

Gigabyte X58

Nvidia Geforce 260 GTX

Monitor @ 1440x900

Het liefst zie ik dat ik spellen als Battlefield 3/4 en Total War: Rome 2 en gelijke op een zo hoog mogelijk niveau kan spelen. Nu kwam ik wel een heel aantrekkelijke videokaart tegen; de AMD HD7790. Aangezien de GPU in deze kaart gebruikt gaat worden in de nieuwe XBox verwacht ik dat games ook in de toekomst goed zullen draaien op deze videokaart.

Tip/suggiesties/advies?

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...