520860 Geplaatst: 26 maart 2013 Rapport Geplaatst: 26 maart 2013 Ik ben bezig om een nieuwe map te maken voor SA. Het wordt een niet echt grote map, maar het is toch groter dan een gemiddeld gebouwtje natuurlijk. Nu gebruik ik daarvoor 3dsMax. Ik heb het 3ds bestand al omgezet naar een dff, dat ging allemaal gesmeerd. Maar nu moet er nog een .col komen. Dat is een probleem. Omdat ik geen idee heb hoe je een collisionmodel maakt heb ik gewoon hetzelfde model genomen en deze in 3dsmax geïmporteerd. Vervolgens wilde ik 'm met behulp van KAM's GTA Scripts exporteren, maar als ik op de knop 'export' druk gebeurd er niks. Als test heb ik ff een box gemaakt in 3dsmax, deze wilde hij wel exporteren. Wat is er mis met mijn model en waarom doet 'ie het niet? Reageren
Puma Geplaatst: 27 maart 2013 Rapport Geplaatst: 27 maart 2013 Geen idee, daar heb ik te weinig informatie voor. Oude tutorial van mij: http://pumastudios.nl/gtuts/onderdelen/3dscol.html Je kunt helemaal omlaag scrollen, naar de laatste stap. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.