NeverMyWorld Geplaatst: 26 maart 2013 Rapport Geplaatst: 26 maart 2013 [b]Budget[/b]: 1200 [b]Doel[/b]: Gamen [b]Desktop of laptop[/b]: Desktop [b]Merk pc of samengesteld[/b]: Samengesteld [b]Benodigde randapparatuur[/b]: Geen [b]Besturingssysteem[/b]: Niet nodig [b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: Monitor, Keyboard en muis, DVD drive. [b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: Laten doen [b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]: Hangt ervan af of het voor de onderdelen nodig is Reageren
Woody268 Geplaatst: 26 maart 2013 Rapport Geplaatst: 26 maart 2013 Perfect systeem voor gaming: http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-1224961383 Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 26 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2013 Een vraagje, ziet er goed uit, maar is de i5 ook echt snel dan of is een i7 toch echt een vereiste? Ik heb er niet heel veel verstand van maar toch even vragen. Reageren
Woody268 Geplaatst: 26 maart 2013 Rapport Geplaatst: 26 maart 2013 (bewerkt) Het enige verschil tussen I7 en I5 is dat I5 geen hyperthreading heeft, wat eigenlijk niets uitmaak want voor gamen is hyperthreading geen voordeel. Bewerkt: 26 maart 2013 door Woody268 Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 26 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2013 Oke, het ziet er zeker goed uit, had minder verwacht voor die prijs. Bedankt, denk dat ik hiermee verder ga. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 28 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 (bewerkt) Aangezien het RAM geheugen niet meer beschikbaar is weet je nog een andere goede geheugenmodule? Sorry voor de dubbelpost Bewerkt: 28 maart 2013 door NeverMyWorld Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 Corsair of Kingston (HyperX, niet het ValueRAM) zijn altijd goede merken. Gewoon even kijken bij de 1600Mhz range. Reageren
Woody268 Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 Iets zoals dit. http://www.alternate.nl/html/product/Corsair/16_GB_DDR3-1600_Kit/1011724/ Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Ben nu aan het bestellen maar word deze dan ook gebouwd of moet ik het zelf doen? Reageren
Woody268 Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 (bewerkt) Laten samenstellen bij alternate kost €55, een reden te meer om het zelf te doen, de keuze is aan jou maar als je het laat doen ben je zeker dat alles werkt. Bewerkt: 30 maart 2013 door Woody268 Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Laten samenstellen bij alternate kost €55, een reden te meer om het zelf te doen, de keuze is aan jou maar als je het laat doen ben je zeker dat alles werkt. Ja, heb wel eens eerder een pc gebouwd alleen heb volgens mij een kapot anti-statisch bandje (of hoe je het ook noemt) . Kan je dat nog testen of die toevallig werkt. En past deze kast er ook toevallig bij of is dit materiaal: SECC 0,6mm niet goed? Reageren
Woody268 Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 (bewerkt) Over welke case heb je het? En een antistatische armband kan je niet testen, je moet gewoon zien dat de draad op de bandje zelf is gedrukt en je het uiteinde van het snoer (de krokodillenklem) aan een geaard voorwerp hangt zoals de aarding van een stopcontact. Bewerkt: 30 maart 2013 door Woody268 Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Over welke case heb je het? En een antistatische armband kan je niet testen, je moet gewoon zien dat de draad op de bandje zelf is gedrukt en je het uiteinde van het snoer (de krokodillenklem) aan een geaard voorwerp hangt zoals de aarding van een stopcontact. Sorry was de link vergeten, maar ik heb toch de door jou gekozen kast gekozen, voor mij is de kast het minst interessant dus. Ik heb hem besteld en ga het zelf bouwen, de antistatische band ziet er wel goed uit zoals het plaatje, zal het binnenkort even proberen of het nog werkt. In ieder geval bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.