Jump to content

Nieuwe PC


NeverMyWorld

Recommended Posts

[b]Budget[/b]: 1200

[b]Doel[/b]: Gamen

[b]Desktop of laptop[/b]: Desktop

[b]Merk pc of samengesteld[/b]: Samengesteld

[b]Benodigde randapparatuur[/b]: Geen

[b]Besturingssysteem[/b]: Niet nodig

[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: Monitor, Keyboard en muis, DVD drive.

[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: Laten doen

[b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]: Hangt ervan af of het voor de onderdelen nodig is

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige verschil tussen I7 en I5 is dat I5 geen hyperthreading heeft, wat eigenlijk niets uitmaak want voor gamen is hyperthreading geen voordeel. :bier:

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Laten samenstellen bij alternate kost €55, een reden te meer om het zelf te doen, de keuze is aan jou maar als je het laat doen ben je zeker dat alles werkt. :)

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Laten samenstellen bij alternate kost €55, een reden te meer om het zelf te doen, de keuze is aan jou maar als je het laat doen ben je zeker dat alles werkt. :)

Ja, heb wel eens eerder een pc gebouwd alleen heb volgens mij een kapot anti-statisch bandje (of hoe je het ook noemt) . Kan je dat nog testen of die toevallig werkt.

En past deze kast er ook toevallig bij of is dit materiaal: SECC 0,6mm niet goed?

Link to comment
Delen op andere websites

Over welke case heb je het?

En een antistatische armband kan je niet testen, je moet gewoon zien dat de draad op de bandje zelf is gedrukt en je het uiteinde van het snoer (de krokodillenklem) aan een geaard voorwerp hangt zoals de aarding van een stopcontact. :)

D2AocHu.png

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Over welke case heb je het?

En een antistatische armband kan je niet testen, je moet gewoon zien dat de draad op de bandje zelf is gedrukt en je het uiteinde van het snoer (de krokodillenklem) aan een geaard voorwerp hangt zoals de aarding van een stopcontact. :)

D2AocHu.png

Sorry was de link vergeten, maar ik heb toch de door jou gekozen kast gekozen, voor mij is de kast het minst interessant dus. Ik heb hem besteld en ga het zelf bouwen, de antistatische band ziet er wel goed uit zoals het plaatje, zal het binnenkort even proberen of het nog werkt. In ieder geval bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...