niko.bellic Geplaatst: 26 maart 2013 Rapport Geplaatst: 26 maart 2013 Hallo Leden, Ik heb een probleem met Facebook, na de nieuwe update van Adobe Flash Player. Als ik Facebook opstart loopt mijn webbrowser vast (Ik gebruik Google Chrome.) en na 1 a 2 minuten zegt mijn webbrowser dat Flash Player vast is gelopen. Na dat ik mijn webbrowser af heb gesloten en Facebook opnieuw start gebeurt het niet en laat Facebook gewoon. Het probleem is pas begonnen na de nieuwe update. Hebben mensen dit ook of is het makkelijk op te lossen? Alvast bedankt Ik gebruik Google Chrome versie 25.0.1364.172 Adobe Flash Player versie 11,6,602,180 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 maart 2013 Rapport Geplaatst: 26 maart 2013 https://chrome.google.com/webstore/detail/flashblock/gofhjkjmkpinhpoiabjplobcaignabnl Reageren
niko.bellic Geplaatst: 27 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2013 Bedankt het werkt. Ik kan weer normaal op facebook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.