unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 als ik het spel opnieuw instalereer is dan men gesaved games weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ja, die zijn dan weg. Het is meestal handig om eerst je Savegames tijdelijk ergens anders op te slaan. (andere map) Dan GTA san andreas Unistallen en dan Installeren en dan die Savegames precies weer in dezelfde map terug zetten. Mijn Documenten ----> GTA San Andreas User Files en dan moet je je Savegame(s) daar neer planten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ja die gaan dan vaak wel weg(als je geluk heb niet) maar zoals badman al zij backups maken dan ben je altijd zeker van je zaak :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb gta sa al 9 keer opnieuw geinstalleerd, en m'n savegames zijn nooit verdwenen, niet zomaar onzin typen als je SA zelf nog nooit opnieuw hebt geinstalled, dit was bij GTA III en bij VC ook niet de zaak, daar bleven de savegames ook gewoon staan. De uninstaller verwijderd alleen de bestanden in de rockstar games/gta sanandreas map, verder nergens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 niet zomaar onzin typen als je SA zelf nog nooit opnieuw hebt geinstalled Gaan we hier opeens the wiseguy uithangen? We geven hem alleen maar tips. En stel je voor dat ze wel weggaan dan heeft hij helemaal niks meer. En dat jij je savegames niet kwijtraakt is mooi, maar als andere vragen wat er dan gebeurt dan geven wel alleen maar tips om zen savegames te redden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 bij mij heb ik vc 10 keer moeten instaleren en ze waren 8 keer weg ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 je kan altijd maar het zekere voor het onzekere nemen en je save games ergens als back up opslaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 je kan altijd maar het zekere voor het onzekere nemen en je save games ergens als back up opslaan Precies... Gewoon doen gtawilco. Die savegames moet je backuppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 eeey bednakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 graag gedaan hoor :rolleyes: als je nog vragen heb stuur me dan maar een pb'tje. of naar badman(die heeft je immers ook geholpen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.